הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
המחווה הנדיבה של דרייק למעריצה בקהל: 25,000 דולר
במהלך הופעה בטקסס בסוף השבוע האחרון, הראפר היהודי-קנדי שוחח עם צעירה שנמצאת בחודש החמישי להריוניה – והבטיח לה שיהפוך אותה ל"אמא עשירה"

הראפר היהודי-קנדי, דרייק, הוכיח שוב שהוא אדם מאוד נדיב, שכן הוא הציע עשרות אלפי דולרים למעריצה בהריון.

ביום שבת האחרונה, דרייק הופיע יחד עם הראפר האמריקאי ג'יי קול במרכז הפיננסי של בנק פרוסט בסן אנטוניו, טקסס.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כפי שניתן לראות בסרטון ששותף ברשת החברתית X, טוויטר לשעבר, דרייק בן ה-37 פתח בשיחה עם מעריצה בקהל שהחזיקה שלט גדול, ועליו נכתב: "אני בחודש החמישי להריוני, אתה יכול להיות האבא העשיר לבייבי שלי?".

הראפר הקנדי לא נשאר אדיש לכיתוב ולבקשה של האישה, וענה לה לעיני כל שאר הקהל:

"טוב, קודם כל, אני לא רוצה להעליב את האבא האמיתי של התינוק שלך, אבל אני אשמח קודם כל להוציא אותך מהמקום שלך ולשים אותם במקום בטוח כמו ה-VIP או משהו כזה", אמר דרייק. "כי את לא יכולה להיות בהריון ובכזו צפיפות, כי כשאני מתחיל חלק מהשירים שלי, אנחנו לא יכולים לאפשר שידחפו אותך".

וזה לא נגמר פה. דרייק המשיך עם הנדיבות שלו: "שנית, אני אשמח לתת לך 25,000 דולר כדי שתוכלי להיות אמא עשירה לתינוקת שלך", אמר תוך כדי שהקהל מוחא כפיים סוערות.

 

 

כאמור, זו היא לא הפעם הראשונה שדרייק מעניק מתנות יקרות למעריצים שלו, ונראה שהרצון שלו לשמח אחרים התחזק בשישה החודשים האחרונים.

באוגוסט למשל, הוא עלה על הבמה בלוס אנג'לס עם תיק ורוד של הרמס בירקין – וסרק בקהל אחר בר המזל הרנדומלי שיקבל את פריט האופנה היוקרתי. "דרייק לא קמצן!", אמר הראפר לקהל, לפני שהצביע על מישהי בקהל והושיט לה את תיק המעצבים ששווה בין 10,000 דולר ל-30,000.

באוקטובר, דרייק נתן 50,000 דולר לצעיר שהיה בקהל, שהיה אמור להגיע עם זוגתו אבל השניים נפרדו לאחרונה.

ומוקדם יותר החודש, דרייק כנראה נתן את המתנה הנדיבה ביותר – כאשר העניק למעריץ 160,000 דולר אותם היה חייב כמשכנתא על בית אמו שהלכה לעולמה זמן קצר לפני כן.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE