הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אזהרת מסע לאמריקאים בעקבות התפרצות חצבת ברחבי העולם
כמות המקרים בארה"ב שנרשמה מתחילת השנה, כבר חצתה את המספר הכולל של 2023 – בעלייה מדאיגה שנראית בעשרות מדינות ברחבי העולם

רשויות הבריאות של ארצות הברית החמירו את אזהרות הנסיעה לאמריקאים, לאחר שלפחות 46 מדינות ברחבי העולם הכריזו על התפרצות מחלת החצבת.

המרכז לבקרת מחלות ומניעתן, ה-CDC, אמר כי "יעדים בינלאומיים רבים מדווחים על מספר גדול של מקרי חצבת". לכן, סוכנות הבריאות ממליצה לאמריקאים להתייעץ עם הרופאים שלהם שישה שבועות לפני הנסיעה ליעד, זאת במקום חודש לפני הטיסה כפי שהוצע בהנחיות שהועברו לפני כשלושה חודשים.

מטיילים מסתכנים בזיהום אם הם לא יקבלו חיסון חצבת, חזרת ואדמת לפחות שבועיים לפני הנסיעה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

"רוב מקרי החצבת שזוהו בארצות הברית, נרשמו אצל אמריקאים לא מחוסנים שנדבקו במהלך נסיעה למדינה אחרת", טען ה-CDC.

וכך, מספר מקרי החצבת בארה"ב נמצא בעלייה גדולה. נכון ל-14 במרץ, 58 מקרים דווחו לרשויות – שזהו מספר זהה לכל הכמות שדווחה בכל שנת 2023.

המקרים הגיעו מ-17 אזורים: קליפורניה, ניו יורק, פלורידה, אריזונה, ג'ורג'יה, אילינוי, אינדיאנה, לואיזיאנה, מרילנד, מישיגן, מינסוטה, מיזורי, ניו ג'רזי, אוהיו, פנסילבניה, וירג'יניה וושינגטון.

לגבי שאר העולם, מדינות עם רמה גבוהה של מקרי חצבת, נמצאות במזרח התיכון, מזרח אירופה, אפריקה ואסיה, כאשר רוסיה ומלזיה הם המדינות האחרונות שהצטרפו לרשימת המדינות שחוות התפרצות.

החצבת, שהוא וירוס שיכול להישאר באוויר או על פני שטח כלשהו במשך שעתיים, כולל תסמינים של פריחה, חום גבוה, שיעול, נזלת ועיניים אדומות ודומעות.

 

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE