הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אפשרות לזכות במיליארד דולרים: קופת ה'מגה מיליונס' מטפסת ל-1.1 מיליארד דולרים
לאחר ששני זוכים מלוס אנג'לס חלקו פרס עצום של כ-800 מיליון דולרים (לאחר שמילאו כרטיס באותה תחנת דלק!) במשך 14 שבועות ברציפות לא נמצא זוכה בפרס הגדול - עתה הסיכוי להפוך לעשירי-על נהיה אפשרי - הבעיה היחידה? הסיכוי של כרטיס זוכה הוא 1 ל-302.6 מיליון...

שחקני לוטו בכל רחבי אמריקה יזכו להזדמנות נוספת ביום שלישי לזכות בפרס ענק בהגרלת ה'מגה מיליונס'.

הפרס, מדורג כרביעי בגודלו בתולדות המשחק וכפרס השמיני בגודלו אי פעם שיחולק בארה"ב - הסכום העצום נקבע לאחר שביום שישי השבוע לא נמצא זוכה בהגרלה הדו-שבועית.

התשלום הענק ילך רק לזוכה אשר בוחר באופציית הקצבה, במסגרתה הסכום מחולק לאורך 30 שנים - רוב הזוכים מעדיפים בדרך כלל אפשרות של קבלת סכום חד פעמי, אשר עבור הקופה של יום שישי יהיה מוערך בכ-550 מיליון דולר - על כך נאמר: הסבלנות משתלמת...

יש לזכור כי זכיות בלוטו אינן פטורות ממס וחלק גדול מהזכייה יופנה לתשלום מיסים פדרליים, ומדינות רבות ישיתו גם מסים על זכיית שחקני הלוטו...

סכום הקופה נבנה בהדרגה במשך חודשים הודות ל-30 הגרלות רצופות שבהן לא נמצא זוכה בקופה הגדולה, כאשר הפעם האחרונה שמישהו 'לקח' את הפרס הגדול הייתה ב-8 בדצמבר 2023, כששני כרטיסים מנצחים נמכרו באותה תחנת דלק בלוס אנג'לס(!), והזוכים המאושרים חילקו ביניהם את הפרס על סך 394 מיליון דולר.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


הקופה הגדולה ביותר של ה'מגה מיליונס' אי פעם עמדה על כ-1.602 מיליארד דולרים, והכרטיס הזוכה שלה נמכר ב-8 באוגוסט 2023 בפלורידה.

סכום הזכייה כה גדול מכיוון שהסיכויים לזכות קטנים מאוד - ולמעשה לשחקן יחיד יש סיכוי של 1 ל-302.6 מיליון לקחת הביתה את הפרס הראשון.

אם נראה שזכיות הלוטו בשווי של מיליארד דולרים הולכות ונהיות נפוצות יותר בימינו, זה בגלל שאכן מאז 2021, שבעה פרסים עלו סכום של מיליארד דולרים - כאשר התדירות המוגברת נובעת משיעורי הריבית הגבוהים יותר במשק.

ארה"ב כידוע נתונה בעיצומה של שורה יוצאת דופן של עליות ריבית, כאשר הפדרל ריזרב העלה את ריבית המפתח כ-11 פעמים ב-17 חודשים, והריבית הגבוהה הזו מאפשרת לפרסם פרסים כה גדולים.

המגה מיליונס משוחק ב-45 מדינות וכן בוושינגטון הבירה כמו גם באיי הבתולה של ארה"ב.

ההגרלות מתרחשות בכל יום שלישי ושישי בערב בשעה 23:00 שעון החוף המזרחי.

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE