הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"זילות השואה": ג'יל ביידן משווה איסור על ספרים בעלי אופי מיני לילדים בבתי ספר ל"גרמניה הנאצית"
התבטאות מעוררת מחלוקת של הגברת הראשונה אשר השוותה חקיקה רפובליקנית שנועדה לחסום סקסואליזציה של צעירים במערכת החינוך לעליית שלטון הרייך השלישי בגרמניה

במהלך נאום אשר נשאה בארוחת ערב שנערכה למען זכויות אדם בלוס אנג'לס ביום ראשון, הציעה ג'יל ביידן כי אי זמינות ספרי פורנוגרופיה הומוסקסואלים בספריות ילדים בבתי ספר מעוררת דמיון לעלייתה של לגרמניה הנאצית.

אשת הנשיא ביידן הצהירה “הזכויות נשללות. החירויות נשחקות. יותר ויותר חוקי מדינה מועברים... רק אתמול בלילה, היינו צריכים להדוף יותר מ-50 תיקונים נגד הומואים שניסו הרפובליקנים להכניס לחוק המימון הממשלתי... הם שירתו רק מטרה אחת: להפיץ שנאה ופחד".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

היא המשיכה, "ההיסטוריה מלמדת אותנו שדמוקרטיות לא נעלמות בן לילה. הן נעלמות לאט לאט. בעדינות. בשקט".

"איסורי ספרים. החלטה של בית משפט. חוק 'אל תגיד הומו'", סיפקה הגברת הראשונה כדוגמאות.

 כמובן שבמציאות, לא נאסרים ספרים ואין חוק שכזה שאוסר לומר את המילה הומו, אלא מדובר על חוק המונע חינוך מיני מילדים רכים, ועיסוק בתכנים מיניים בבתי ספר ציבוריים בפלורידה.

 ואז הגיע הפאנץ':

 "לפני מלחמת העולם השנייה, נאמר לי, ברלין הייתה מרכז תרבות הלהט"ב באירופה", אמרה ד"ר ג'יל שהוסיפה "קבוצה אחת של אנשים מאבדת את זכויותיה. ואז עוד אחת, ועוד אחת. עד שבוקר אחד אתה מתעורר - ואתה כבר לא חי בדמוקרטיה".

 אז הורים שלא רוצים שבתי ספר יחזיקו ספרים בעלי אופי מיני מפורש בנושאי ג'נדר קוויר, שאפילו המחברים מודים שלא מתאימים לילדים, שווים לנאצים בגרמניה בשנות ה-30?. 

והאם הלהט"בים בברלין איבדו זכויות, במדרון שהוביל לשואה כפי שמציינת ביידן?. לא בערך, ולא בדיוק...

קל וחומר בהתחשב בעובדה שבמלחמת העולם השנייה גרמניה הנאצית הוציאה להורג לא יותר מ-6,000 הומוסקסואליים בשל נטייתם.

ג'יל גם הביעה גאווה על כך שבעלה "אפשר לטרנסים אמריקאים לשרת בגלוי, בכבוד בצבא", והוסיפה "קיצוני MAGA מבקשים למחוק את ההישגים הללו, ומנסים לפרוק את כל ההתקדמות שעשינו". 

מיותר לציין כי דבריה גררו ביקורת רבה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE