הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רבל וילסון מאשימה את סשה ברון כהן בהתנהגות מינית דוחה
השחקנית האוסטרלית כיכבה לצידו של הכוכב היהודי בסרט Grimsby משנת 2016, ולטענה הוא התנהג אליה בגסות בסט הצילומים וחצה לא פעם את הגבול

השחקנית האוסטרלית רבל וילסון פרסמה ספר זכרונות בו היא תיארה התנהגות גסה מצדו של השחקן הבריטי סשה ברון כהן, שגרם לה להרגיש מפוחדת.

"זה הרגיש כאילו בכל פעם שהייתי מדברת איתו, הוא היה מזכיר שהוא רוצה שאהיה עירומה בסצנה עתידית", כתבה וילסון בספר שלה Rebel Rising, בעודה נזכרת בימי הצילומים לסרט Grimsby בו השניים כיכבו. "אמרתו לו, 'אה, סשה, אני לא עושה עירום'".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אחרי זה, לטענת כוכבת 'פיץ' פרפקט' בת ה-44, יוצר 'בוראט' בן ה-52 זימן אותה "באמצעות עוזרת הפקה" כדי "לצלם סצנה נוספת" לסרט האקשן שלהם שפורסם בשנת 2016.

"ואז הוא הוריד את המכנסיים שלו למטה... וסשה ברון כהן אמר בצורה מאוד עניינית: 'אוקיי, עכשיו אני רוצה שתכניסי לי אצבעות בתחת'. ואני אמרתי: 'מה??... לא!!".

בסיטואציה הזויה לחלוטין, וילסון אמרה שלבסוף היא "התפשרה" ונתנה סטירה בחלקו האחורי של השחקן, ואילתרה "כמה שורות" כדי שהיא תוכל "לצאת משם".

עם זאת, מאוחר יותר היא הייתה צריכה לצלם סצנה אינטימית עם השחקן. "ועדיין, הייתי צריכה לדמות קיום יחסי מין עם הבחור הזה. עדיין הייתי צריכה לנשק אותו שוב ושוב".

חודשים לאחר מכן, המשיכה וילסון, "זה באמת חלחל שכל מה שקרה לא היה מצחיק. מסרתי למפיקים שלא אעשה שום קידום לסרט הזה".

 

(צילום: Getty Images)

 

אחרי שכינתה את חוסר ההצלחה של הסרט כ"קארמה", השחקנית מתעקשת שהיא לא משתפת את הסיפור שלה "כדי לבטל אף אחד", אלא כי "ככל שיותר נשים מדברות על דברים כאלה, אני מקווה שזה יקרה פחות".

אחרי הסערה סביב הסיפור המטריד, וליסון טוענת שברון כהן "שכר מנהלי יחסי ציבור ועורכי דין... והוא מנסה לגרום לעיתונות להפסיק לדבר על הספר שלי. אבל הספר ייצא, וכולם תדעו את האמת".

מאז כאמור, כהן היהודי מכחיש בתוקף את הטענות הללו נגדו, וטוען שהן "שגויות באופן מוכח" ו"ניתן לסתור אותן ישירות על ידי ראיות נרחבות ומפורטות, כולל מסמכים בני זמננו, קטעי וידאו ועדי ראייה".

 

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE