הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מבוכה בפרינסטון: ראש המועדון הקווירי נעצר באשמת אחזקת פורנוגרפיית ילדים
נראה כי אין דבר שכבר יכול לערער את המוניטין הכמעט הרוס לחלוטין של אוניברסיטאות העילית שאחת מהן שוב מוצאת עצמה אפופה בסקנדל חדש העוסק בפדופיליה

נשיא "בוגרי פרינסטון הקווירים" ומועדוני פרינסטון והרווארד "גלי", שיושב גם במועצת המנהלים של התזמורת הפילהרמונית של ניו יורק, הואשם ונעצר בגין החזקת פורנוגרפיית ילדים, כך על פי משרד התובע של מחוז מרסר, בניו ג'רזי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

רוי "טריי" פארמר, בן ה-53, בוגר פרינסטון משנת 1993 המתגורר ונמצא בקשר עם שתי אוניברסיטאות העלית, נעצר ביום שישי בדירה שבבעלותו בפרינסטון, מול הכניסה הראשית של האוניברסיטה.

הוא עומד בפני סעיף אחד של החזקת חומר המכיל התעללות מינית בילדים, כחלק מעבירה פלילית המוגדרת כ'דרגה שלישית' בחומרתה.

בינואר, 2024 בלשים ביחידת פשעי האינטרנט נגד ילדים (ICAC) של התובע המחוזי קיבלו מידע מהמרכז הלאומי לילדים נעדרים ומנוצלים, שאדם במחוז מרסר העלה פריטים המציגים חומר ובו התעללות מינית בילדים, כך מדווח ה-Daily Voice. בעקבות החקירה זוהה רוי פארמר כחשוד.

ביום שישי, ה-22 במרץ, חברי צוות התגובה הטקטית של מחוז מרסר, בסיוע משרד התובע של מחוז מרסר, וצוות פדרלי חמוש של מחלקת חקירות ביטחון המולדת שבטרנטון, ערכו חיפוש בדירה שבפרינסטון בבעלות פארמר, שם תפסו הבלשים מספר פריטים בעלי ערך ראייתי. 

פארמר נותר כלוא מאז במתקן הכליאה של מחוז מרסר, הוא יעמוד בפני דיון בהארכת מעצרו ביום רביעי בבית המשפט העליון של מחוז מרסר שבטרנטון.

משרד התובע יבקש להחזיקו במעצר עד לתחילת המשפט, כך לפי אתר החדשות 'NJ.com'.

פארמר כיהן בעבר במועצות המנהלים של הקונצרטים הקאמריים הקלאסיים, האופרה והבלט הממלכתי של איסטנבול, התזמורת הסימפונית של לונדון, מועדון המוזיקה של נאפולי, האופרה של נאפולי, ופסטיבל StayInMay, לפי הביוגרפיה שלו שבאתר הבוגרים הקווירים של פרינסטון.

על פי הביוגרפיה שלו שנכתבה עבור מועדון 'גלי' ושצוטטה על ידי ה-Daily Voice, הוא עובד כ'יזם' שמפעיל חברות בארה"ב, באירופה ובמזרח התיכון.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE