הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ראש עיריית בולטימור מאיים: "מטרתי בחיים היא לגרום לשמרנים לבנים לפחד ממני"
תעל רקע המשך חקירת המחדל הימי הקשה שגבה את חייהם של מספר אמריקאים והוסיף נזק כלכלי בשווי מיליארדים רבים לכלכלת ארה"ב, ראש העיר ברנדון סקוט מספק התבטאות שנויה במחלוקת

ראש עיריית בולטימור, ברנדון סקוט, הופיע בתוכניתה של ג'וי ריד ברשת MSNBC בכדי לטעון שהשמרנים הלבנים "צריכים לפחד" מההשלכות של כינויו "ראש העיר של ה-DEI" וש"מטרתו בחיים" היא לגרום להם לאי נוחות.

כן באמת.

המנחה הזוכה לביקורת כי היא, "חובבת גזע מקצועית", טענה בכעס שכאשר אנשי ימין לועגים ל-DEI (דוקטרינת הגיוון, שיוויון וההכלה) , הם למעשה מתכוונים רק ל"אנשים שחורים", וטענה, "זו הסיבה שהם התלוננו על תיאוריית הגזע הביקורתית, כי זה לא אופנתי להיות גזעני בגלוי יותר באמריקה".

לאחר מכן ריד קיבלה את פניו של סקוט, שמתלבש ומתנהג כמו פעיל Black Lives Matter, כדי להתייחס לעובדה ה"גזענית" להחריד שאנשי ימין לא תומכים ב-DEI לאור קריסת גשר בולטימור.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ראש העיר מצידו התלונן על דמוניזציה של "גברים שחורים צעירים" וטען כי התייחסו אליהם כאל "בוגימנים" שנוצרו בידי שמרנים גזעניים שחושבים ש"רק גברים עשירים סטרייטים ולבנים" צריכים להיות בעלי כוח.

 

"אנחנו יודעים מה הם רוצים להגיד ואין להם את האומץ להגיד את מילת ה-N", הוא הוסיף בצורה מגוחכת, לפני שנראה כאילו הוא משמיע איום מצועף.

"העובדה שאני לא מאמין באידיאולוגיה השגויה שלהם ואני מאוד גאה במורשת שלי ובמי שאני ומאיפה שאני בא מפחידה אותם, כי זה שאני במעמדי אומר שצורת החשיבה שלהם, הדרך שלהם. החיים של להרגיש נוח בזמן שכולם סובלים יהיו בסיכון והם צריכים לפחד. וזו המטרה שלי בחיים", אמר סקוט.

והנה לכם, במילותיו שלו.

"מטרת החיים" של סקוט היא לגרום לאנשם לבנים לאי נוחות ולפחד.

בהקשר לספינת המכולות שהתרסקה לגשר שמחוץ לנמל בולטימור, ריד אמרה גם כי הספינה "נוהלה על ידי צוות הירואי מאוד מהודו" וכי זה גזעני לבקר אותם למרות שהם לא מנעו מהספינה להתרסק ולהרוס את הגשר.

כפי שמתועד בסרטון למטה, נראה כי הקבוצה שניהלה את ספינת המשא דאלי ואת נמל מרילנד נתנה עדיפות ל"גיוון" על פני בטיחות לפני "התאונה" שהובילה לקריסת הגשר.

8% לא
92% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE