הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חלום ילדות: מסעדת בובספוג שתהפוך אתכם לתושבי ביקיני בוטום
הלהיט הנצחי של ניקולודיאון יהפוך לכמעט אמיתי במסעדת נושא לעולם של הספוג המרובע, שם יוגשו בין היתר המבורגרים ויוקמו חדרי משחקים לילדים

אי פעם חלמתם להיות בביקיני בוטום? אז אולי עדיין אין דרך להגשים את החלום הזה – אבל ממש בקרוב תוכלו לסעוד במסעדת נושא של בובספוג שתפתח את שעריה בסאו פאולו שבברזיל כבר בחודש אפריל הקרוב.

המסעדה שתפעל באופן עצמאי תיקרא בשם Bob Esponja – Burguer & Restaurante, ותתפרש על שטח של יותר מאלף מ"ר בה יכולו לסעוד 254 בני אדם בארבעה חללים עם נושאים שונים, וגם חדר משחקים מרשים לילדים שייקח את הסועדים בכל הגילאים לעולמו של הספוג המרובע.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הקומה הראשונה של המסעדה תכלול מסעדת המבורגרים עם 144 מקומות ישיבה שתגרום למבקרים להרגיש כאילו הם תושבי ביקיני בוטום.

הקומה השנייה תהיה טרקלין 'ההולנדי המעופף' עם 40 מושבים שבהם "המבלים יוכלו ליהנות מחוויה ייחודית בתוך ספינת הרפאים של ההולנדי המעופף", נמסר מבעלי המסעדה.

ביתו של בובספוג מכנסרובע יהיה באותה קומה, והוא מתואר כ"המסעדה המשובחת הראשונה והיחידה בעולם עם 70 מושבים בנושא בובספוג. הלקוחות יוכלו ליהנות מתפריט מיוחד שנוצר על ידי השפית הנודעת, Heaven Dehlay".

כמובן שתוכלו למצוא גם חנות מזכרות של בובספוג, וכאמור גם שני חללי משחקים לילדים, "אחד מהם הוא 'קאסה דה סנדי' הממוקם בקומת הביניים".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE