הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
צבועה? בילי אייליש יוצאת נגד המוזיקאים המפורסמים ביותר
הזמרת האמריקאית בת ה-22 תקפה את חבריה לעולם המוזיקה בטענה שהם מתנהלים באופן בזבזני לטובת יצירת ההון הפרטי שלהם – זאת למרות שהיא לא מאוד שונה מהם

הזמרת בילי אייליש לוקחת ללב את הבחירות העסקיות של עמיתיה לעולם המוזיקה – ויצאה למתקפה נגד העובדה שהם עדיין מוכרים אלבומים ותקליטים, מה שמעיד, לדבריה, על שימוש בשיטות לא אתיות.

"אנחנו חיים בעידן שבו, מסיבה כלשהי, לחלק מהאומנים חשוב לייצר כל מיני סוגים של תקליטים ואריזות... מה שמגדיל את המכירות ומעלה המספרים ומביא להם יותר כסף", אמרה אייליש בראיון ל'בילבורד' שפורסם ביום חמישי.

"אני אפילו לא יכולה להסביר לך עד כמה זה בזבזני, וזה קורה ממש מול הפנים שלנו, והם מצליחים לצאת מזה מבלי בעיה", היא הוסיפה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

"אני מוצאת את זה מאוד מתסכל, בתור מישהי שיוצאת מגדרה כדי להתנהל באופן בר קיימא ולעשות את הכי טוב שאני יכולה, ולערב את כל הצוות שלי בלהיות בר קיימא. ואז כמה מהאמנים הגדולים בעולם שמייצרים פאקינג 40 אריזות תקליטים שונות וייחודיות רק כדי לגרום לכם לקנות יותר".

"זה מעצבן אותי שאנחנו עדיין בנקודה שבה אכפת להם כל כך מהמספרים ומלעשות כסף – ואני מדברת על כל האמנים האהובים שעושים את החרא הזה", אמרה אייליש מבלי להזכיר שמות.

בעוד שהתקליט שלה Happier Than Ever שיצא ב-2021 הגיע בשמונה גרסאות, התקליטים הבאים היו גרסאות שחורות שעשויות לחלוטין מתקליטים ממוחזרים העטופים מקנה סוכר.

אמנם זוכת האוסקר בת ה-22 לא התייחסה לאמנים ספציפיים, אבל רבים הניחו שהייא מתייחסת לטיילור סוויפט, שידועה כמי שמייצרת ומוכרת גרסאות רבות לאלבומים שלה. כך למשל, לאלבום הקרוב עליו הכריזה בטקס הגראמי, שישתחרר ב-19 באפריל, יהיו ארבע גרסאות. כל אלבום מגיע עם אותם 16 שירים, אבל לכל גרסה יש רצועת בונוס ייחודית ויצירות אומנות שונות.

אחד המעריצים של סווייפט בת ה-34 כתב: "ההתמקדות במספרים והכספים של טיילור ואמנים אחרים היא מיותרת וגורעת מהנקודה המקורית שלה. בילי עצמה הוציאה תקליטים בגרסאות רבות, באופן בר קיימא, אז הנקודה שלה לגבי אובססיה לכסף היא צבועה".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE