הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בן שפירו: "קנדיס אוונס לא פוטרה בגלל דעותיה האנטי-ישראליות"
המגישה שונאת-היהודים שפוטרה מאתר החדשות והפרשנויות הפופולרי היתה גם בעלת עמדות ביקורתיות על ישראל, בן שפירו, מייסד האתר טוען: "הביקורת על ישראל לא היתה הסיבה שהיא פוטרה"

בן שפירו הכחיש שקנדיס אוונס פוטרה מאתר החדשות והפרשנויות הימני 'Daily Wire' בגלל "חילוקי דעות על ישראל" - אם כי הוא רמז שההערות שלה סטו מחוץ ל"חלון האוברטון" (חלון הדעות המקובלות) של גוף התקשורת.

שפירו, שהקים את Daily Wire לצד ג'רמי בורינג, ציטט "הרבה גורמים אחרים...שהיו במשחק" ושהובילו לעזיבת הפרשנית שהיא חברה קרובה של קניה ווסט, בשבוע שעבר.

לפני הדחתה, אוונס הייתה מבקרת קולנית של ישראל בשל פעולותיה הצבאיות בעזה בעקבות הטבח של חמאס ב-7 באוקטובר, שבו נרצחו לפחות 1,200 ישראלים.

מאז היא העלתה את תכניתה מחדש ב-Locals, פלטפורמת וידאו וניוזלטר מבוססי מנויים.

"היא חופשיה לעשות מה שהיא רוצה לעשות, להיות איפה שהיא רוצה להיות", אמר שפירו ביום חמישי לפודקאסט של דייב רובין כשנשאל על אוונס.

שפירו הכחיש כי ל-Daily Wire יש "בעיית חופש הביטוי" והתעקש כי בעוד "אף אחד לא אמר" לאוונס שאסור לה לבקר את ישראל, "המציאות היא שיש חלון אוברטון ב"דיילי ווייר". אוונס לאחרונה תקפה "יהודים פוליטיים" על כך ש'הזינו אנטישמיות' תוך השערה ש"כנופיות יהודיות סודיות" עומדות מאחורי "מעשים נוראיים" נגד דמויות הוליוודיות.

בת ה-34, אף אמרה כי "טבעת של יהודים בהוליווד" הייתה מעורבת ב"משהו די מרושע".

היא גם נתנה חסות לפוסט ב-X שעורר את עלילת הדם העתיקה שהאשימה יהודים בשתיית דם נוצרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

לאחר מתקפת חמאס ב-7 באוקטובר, אוונס מתחה ביקורת על התגובה הצבאית של ישראל בעזה, וכתבה ברשתות החברתיות: "לשום ממשלה בשום מקום אין זכות לבצע רצח עם, לעולם. אין הצדקה לרצח עם".

שפירו, יהודי אורתודוקסי ומגן נאמן של ישראל, אמר כי דבריה של אוונס בנושא היו "מבישים לחלוטין".

בתגובה, אוונס כתבה ב-X כי "אינך יכול לשרת גם את אלוהים וגם את הכסף", ברמיזה אנטישמית בוטה.

בפוסט ב-X בשבוע שעבר שוב אוונס זכתה לביקורת לאחר שהואשמה בידי הרב שמולי בוטח בהיותה "ארכית אנטישמית" ש"מסיתה את חסידיה שונאי היהודים לאיים ברצח על יהודים ובמיוחד עלי".

בראיון שנערך לאחרונה ברדיו אמרה אוונס כי לשפירו "אין את הכוח לפטר אותי".

5% לא
95% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE