הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הונו של טראמפ צמח בצורה אדירה השנה: "עשיר יותר מסורוס"
הונו של נשיא ארה"ב לשעבר זינק השנה ב-4 מיליארד דולר, על פי מדד המיליארדרים העולמי והוא מוביל עתה על יריבו הפוליטי הותיק

נשיא ארה"ב לשעבר, דונלד טראמפ, עשיר כעת מהמיליארדר ג'ורג' סורוס, לאחר שהבכורה המוצלחת של חברת המדיה החברתית שלו בנאסד"ק השבוע הוסיפה מיליארדי דולרים להונו האישי.

לפי מדד המיליארדרים של בלומברג, הונו של טראמפ זינק השנה ביותר מ-4 מיליארד דולרים לכ-7.8 מיליארד דולרים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

טראמפ דורג במקום ה-328 ברשימת עשירי תבל עם סגירת המסחר ביום רביעי, בעוד סורוס בן ה-93 ירד למקום ה-375 עם שווי נקי של 7.2 מיליארד דולרים.

סורוס, מנהל קרן גידור, ידוע לשמצה בשל כך שהפיל את הלירה הבריטית ב-1992.

בינתיים, העושר המוגדל של טראמפ גם הציב אותו מעל היזם המיליארדר וכוכב 'Shark Tank' מארק קובן (7.3 מיליארד דולרים), מייסד 'הום דיפו' ברני מרקוס (6.9 מיליארד דולרים), יורש שושלת הנפט גורדון גטי (6.2 מיליארד דולרים), והמייסד המשותף של נטפליקס, ריד הייסטינגס (5.9 מיליארד דולרים).

הונו של נשיא ארה"ב לשעבר יותר מהכפיל את עצמו למעשה השנה הודות ל-58% אחזקה שלו ב-Trump Media & Technology Group שלמעשה יצאה להנפקה השבוע לאחר מיזוג עם מניית 'Digital World Acquisition Corp'.

הדברים קורים כאשר טראמפ עומד בפני הוצאות משפטיות של מאות מיליוני דולרים כתוצאה מתביעות רבות שהמועמד הרפובליקני לנשיאות כינה כ'הזויות' וכמונעות ממניעים פוליטיים. כחלק מהליך בו האשימה התובעת הכללית של מדינת ניו יורק, לטיטיה ג'יימס, את עסקיו של טראמפ בהונאה, השופט ארתור אנגורון דרש בחודש שעבר תשלום בסך 454 מיליון דולרים מהנשיא לשעבר. ג'יימס התכוננה 'לתפוס' את נכסיו של טראמפ, עד אשר בית משפט לערעורים הודיע ביום שני כי יפחית את דמי הערבות של הנשיא לכ-175 מיליון דולרים ויאריך את מועד ההגשה בו יותר לו לערער על פסק הדין בעשרה ימים נוספים.

מוקדם יותר החודש, טראמפ נאלץ לגייס סכום בסך 91.6 מיליון דולרים כדי לערער על פסק דין אחר העוסק בלשון הרע נגד המתלוננת א. ז'אן קרול.

טראמפ עדיין מערער על פסק הדין הזה בשווי 5 מיליון דולר אשר חבר מושבעים העניק לקרול במאי האחרון לאחר שקבע שהנשיא לשעבר התעלל בה מינית.

הנשיא מכחיש כל קשר או ידיעה אודות האישה.

17% לא
83% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE