הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הטיקטוקר הלא חוקי שהפציר בעוקביו לפלוש לבתים בארה"ב, ונפנף במזומנים נעצר על ידי ICE
לאחר שסרטוניו הפרובוקטיביים בהם הפגין בכספו ובמעמדו הבלתי חוקי והתפאר ביכולתו לנצל את משלם המסים האמריקאי זכו למיליוני צופים, ליאונל מורנו נעצר ועשוי להיות מגורש מארה"ב

ליאונל מורנו, המהגר הבלתי חוקי המכונה "המשפיען המהגר", שצבר חצי מיליון עוקבים בטיקטוק נעצר על ידי רשות ההגירה והמכס (ICE) במדינת אוהיו במהלך סוף השבוע.

כזכור, בסדרת סרטונים קצרים באפליקציה הסינית, מורנו התפאר ב'ערימות של מזומנים' שהשיג ממשלמי מסים אמריקאים, והפציר בלא חוקיים לנצל את הכסף שהפרוגרסיביים מחלקים.

בסרטון הוא אף הודה ל"פאפא ביידן" על הכסף שקיבל.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


"לא חציתי את הריו גרנדה כדי לעבוד כמו עבד", אמר מורנו בסרטון בשפה הספרדית, והוסיף, "באתי לארה"ב כדי לסמן את הטריטוריה שלי".

"אתם נפגעים כי אני מרוויח יותר ממכם בלי הרבה עבודה בזמן שאתם עובדים כמו עבדים, מבינים?" אמר בסרטון אחר, וציין, "זה ההבדל בינכם לביני. אני תמיד הולך להרוויח הרבה כסף בלי הרבה עבודה, ואתם תמיד תהיו מנוצלים ואומללים וחסרי חשיבות".

מורנו אף עודד בלתי חוקיים אחרים לפלוש לבתים של אמריקאים תחת חוקי הפלישה המטיבים עם העבריינים: "למדתי שיש חוק שאומר שאם בית לא מיושב, אז אנחנו יכולים לקחת אותו... ואני חושב שזה יהיה העסק הבא שלי: לפלוש לבתים נטושים".

הודות לגבול הדרומי של הנשיא ביידן, מורנו חצה בתחילת 2022 דרך איגל פאס, טקסס.

עתה, ה'אפוק טיימס' ציטט גורמים רשמיים שמסרו כי מורנו נתפס באזור העיר קולומבוס: "ליאונל מורנו הוא אזרח וונצואלה שנמצא כאן שלא כדין לאחר שנכנס למדינה באופן בלתי חוקי ב-23 באפריל 2022".

"מורנו הוכנס לתוכנית ATD [חלופת מעצר] על ידי משמר הגבול ונאמר לו כי עליו להתייצב תוך 60 יום".

"מורנו לא דיווח על הימצאותו כנדרש. ב-29 במרץ 2024, נעצר על ידי שוטרים וכרגע הוא עצור עד להליכי הגירה נוספים".

רוב האמריקנים פתוחים להגירה חוקית ותומכים בייבוא אזרחים כדי לקדם את התקדמות האומה.

עם זאת, ממשל ביידן וארגונים לא ממשלתיים הממומנים על ידי משלמי המסים מייבאים אנשים בלי רישיונות או מעמד מוסדר.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE