הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מחברת סדרת 'הארי פוטר', הסופרת ג'יי קיי רולינג - בסכנת מעצר: "כינתה טראנסג'נדרים במגדר הלא נכון"
הסופרת המפורסמת בתבל עלולה להיעצר באשמת 'פשעי שנאה' לאחר שהודיעה כי תמשיך לכנות גברים ביולוגיים בכינויי מגדר זכריים למרות חוק חדש שבמסגרתו הדבר עלול להוביל ל-7 שנות מאסר

הסופרת ג'יי קיי רולינג עלולה להעמיד לדין בגין "שימוש לא נכון מגדר" של טרנסג'נדרים במסגרת חוק פשעי השנאה החדש של סקוטלנד אשר נכנס לתוקף היום, כך הודה שר בפרלמנט הסקוטי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

קציני משטרה בכירים עומדים ומצפים למבול תלונות על פוסטים מקוונים לאחר שחוק פשעי השנאה והסדר הציבורי החדש משנת 2021 נכנס לתוקפו ובמסגרתו נוצרה קטגוריה חדשה של פשעים המכונים "עוררות של שנאה" והנוגעים לגיל, נכות, דת, נטייה מינית, זהות טרנסג'נדרית או אינטרסקסואלית.

אדם למעשה יכול כעת להיכלא לעד כשבע שנים לכלא אם יעסוק בהתנהגות "מעליבה" כלפי קבוצות 'מוגנות', וכל שיהיה על התביעה להוכיח הוא שהשנאה הייתה "סבירה" ואף לא "מכוונת".

סיוביאן בראון, שר הבטיחות הסקוטי (יש דבר כזה), הצהיר בתחילה כי לקרוא ל"אישה טראנסית 'גבר' לא יוגדר כפשע".

עם זאת, לאחר כניסת החוק לתוקף, בראון שינה כיוון והצהיר כי "ניתן לדווח על כן וניתן לחקור זאת. אם המשטרה תחשוב כי זה פלילי או לא, זה יהיה תלוי במשטרה סקוטלנד".

רולינג נשבעה להמשיך לקרוא לגברים ביולוגיים זכרים, ואומרת כי מעכשיו היא תהיה ממוקדת באמירת האמת.

במהלך תוכנית ההכשרה שנועדה לפקח על אכיפת החוק החדש, השוטרים למדו שאפילו תוכן של הצגות והופעות קומיות יוכפף לתקנות החדשות של פשעי שנאה פוטנציאליים.

רבים טענו כי עצם ציוץ מחדש של בדיחה של ריקי ג'רווייס על טראנסג'נדרים עלולה להוביל למעצר בגין פשע שנאה בסקוטלנד.

כפי שהדגשנו בעבר, הרשויות מודות שהתמודדות עם המבול הצפוי של דיווחים על פשעי שנאה תמנע מהם לחקור פשעים אמיתיים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE