הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
עוד תקלה חריגה ביונייטד: "מטוס נאלץ לחזור לפרנקפורט לאחר שתכולת האסלה עלתה על גדותיה והציפה את תא הנוסעים"
לאחר התקרית הקשה בטיסה מתל אביב לניוארק בה נפגעו מספר נוסעים במערבולת אוויר קשה, טיסה נוספת של ענקית התעופה האמריקאית נאלצה לשוב ליעד המוצא בשל תקלה במיכל הפסולת שבאחד מתאי השירותים אשר עלה על גדותיו

הדברים כאן לא בדיוק ירדו חלק.

טיסת יונייטד איירליינס נאלצה להסתובב חזרה אל שדה התעופה בפרנקפורט באופן פתאומי לאחר שאסלה שבורה שלחה את תכולת מיכל הפסולת אל תוך אזור תא הנוסעים, כך לפי דיווח של 'הניו יורק פוסט'

טיסה מספר 59 אשר המריאה מפרנקפורט, גרמניה, במהלך יום שישי אחר הצהריים, ואשר הייתה אמורה לנחות בסן פרנסיסקו, ביצעה את פניית הפרסה כמה שעות לאחר ההמראה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מה שהוביל לתפנית הבלתי מתוכננת היתה תקלה במנגנון המטוס לאחר שתכולתו של לפחות תא שירותים אחד צפה מעלה מתוך המיכל בו הוחזקה ותא השירותים עלה על גדותיו.

בזמן שצוות הטיסה ניסה להבין אם ניתן לתקן את הבעיה בבואינג 777, המטוס חג מעל הים הצפוני לפני שחזר לבסוף לנמל התעופה של פרנקפורט.

"ביום שישי, 29 במרץ, טיסת יונייטד 59 חזרה לפרנקפורט בעקבות בעיית תחזוקה באחד משירותי המטוס", מסר דובר יונייטד איירליינס ל-US Sun.

הנוסעים קיבלו חדרי מלון למשך הלילה והוזמנו מחדש להגיע לטיסות אחרות למחרת היום, הוסיף הדובר.

יונייטד חוותה כידוע שורה של תקריות מטרידות בשבועות האחרונים, כולל ביום שישי כשכמה נוסעים בטיסה מבן גוריון לניוארק אושפזו לאחר שהמטוס נאלץ לפנות לנמל התעופה הבינלאומי סטיוארט שבאפ-סטייט ניו יורק בגלל רוחות חזקות שזעזעו את תא הנוסעים והובילו לפגיעות בגוף.

מוקדם יותר בחודש מרץ, טיסת יונייטד ליפן שהמריאה מסן פרנסיסקו הוסטה לנמל התעופה LAX שבלוס אנג'לס בגלל שמטוס הבואינג ועליו הנוסעים איבד את אחד מצמיגיו לאחר ההמראה.

מנכ"ל יונייטד איירליינס, סקוט קירבי, ניסה לאחרונה להרגיע את הנוסעים לאחר סדרת התקלות והדגיש כי חברת התעופה הינה 'בטוחה' למרות התקריות החריגות הרבות.

"בטיחות היא בראש סדר העדיפויות שלנו והיא במרכז כל מה שאנחנו עושים", אמר קירבי במכתב שנשלח ללקוחות יונייטד מוקדם יותר החודש.

"למרבה הצער, בשבועות האחרונים, חברת התעופה שלנו חוותה מספר תקריות שמזכירות את חשיבותה של הבטיחות".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE