הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ירידה דרסטית בכמות הנרשמים להתקבל להרווארד השנה
5% אמנם לא נשמע המון, אבל מזה הרבה שנים שאוניברסיטת היוקרה (לשעבר?) לא חוותה צניחה כה משמעותית בשנה בודדת בכמות התלמידים המבקשים להירשם לשורותיה

אוניברסיטת הרווארד היוקרתית חווה ירידה ניכרת במספר הפניות לוועדות הקבלה לאחר חודשים של סקנדלים בגין הטיפול הלקוי של האוניברסיטה באנטישמיות בשטחי קמפוס, כמו גם בשל שערוריות אחרות העוסקות בגניבת קניין-רוחני של בכירי האוניברסיטה, כולל מצד הנשיאה לשעבר קלאודין גיי.

לפי אתר החדשות 'Just The News', הרווארד חוותה ירידה של כ-5% במספר בקשות הקבלה השנה.

בעוד ש"כיתת 2027" שלחה כ-57,000 בקשות, הכיתה הנכנסת של 2028 שלחה כ-54,000 בלבד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

הסקנדלים החלו לאפוף את האוניברסיטה מיד לאחר פיגועי ה-7 באוקטובר נגד ישראל שביצע ארגון הטרור חמאס.

בקמפוס הרווארד זמן קצר לאחר מכן החלו לפרוץ הפגנות תמיכה בחמאס, אשר כללו השמצות אנטישמיות והטרדות סדרתיות של סטודנטים יהודים.

לאחר שהקונגרס פתח בחקירה על הטיפול הלקוי של האוניברסיטה באנטישמיות בשטחי הקמפוס, הנשיאה קלאודין גיי נותרה עיקשת בהגנתה על התנהלות האוניברסיטה לפני שהתפטרה מתפקידה בינואר - הדבר לווה בעדות קטסטרופלית שהעניקה לבית הנבחרים בנושא.

מאוחר יותר התברר שהנשיאה המודחת גם ביצעה מספר רב למדי של מעשי פלגיאט (גניבה ספרותית) במהלך הקריירה האקדמית שלה.

בינתיים, גם אוניברסיטאות עילית אחרות חוו מגמה דומה של ירידה בהגשת המועמדויות.

אוניברסיטת בראון חוותה ירידה של 5% בהשוואה לשנה שעברה, בעוד שברקלי (קליפורניה) חוותה ירידה של כאחוז בתקופה המקבילה.

כל שלוש האוניברסיטאות נחקרות כעת על ידי משרד החינוך האמריקני בשל אפליה נגד סטודנטים יהודים, בנוסף לחקירה מתמשכת של וועדת כוח האדם והחינוך של הקונגרס.

"תנו לנו להזהיר את מוסדות ההשכלה הגבוהה בארה"ב: אם לא תעיפו את הרדיקלים מהקמפוס וממועצת הקמפוסים, תסגרו את משרדי DEI, ותתמקדו בהצעת השכלה ששווה את עלות שכר הלימוד, אתם יכולים להיות הבאים בתור", נכתב ב'ניו יורק פוסט' במאמר מערכת ביקורתי מיום שבת אשר סקר את המגמה החדשה.

למרות הירידה ב'ביקוש', Just The News מדווח כי נראה כי עמדתה האנטי-ישראלית של הרווארד עדיין שרירה וקיימת.

גוף הסטודנטים המייצג את בית הספר למשפטים בהרווארד קיבל רק בשבוע האחרון החלטה הקוראת לבית הספר להתנתק ממדינת ישראל תוך שהוא מאשים את המדינה היחידה בעולם בעלת הרוב היהודי בביצוע "רצח עם".

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE