הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תקועות בלב אפריקה: מספר אמריקאיות שהפליגו בשיט תענוגות ננטשו באי הסמוך לחופי היבשת השחורה
מצב אבסורדי אירע לאחר שמספר נוסעים אשר פספסו את שעת ההפלגה סורבו לעלות מחדש לסיפון למרות שכוחות משמר החוף הצליחו לקרבם אל הספינה שהמשיכה בדרכה לגמביה

על פי הדיווחים שמונה נוסעי ספינת תענוגות, כולל אישה בהריון וקשישה עם מצב לבבי קשה (עברה שבץ לפני כחודש), נותרו תקועים באי אפריקאי לאחר שאיחרו לעלות מחדש על סיפון האוניה שהפליגה לדרכה.

כלי השיט שהינו בבעלות חברת 'Norwegian Cruise Line' עצר לטיול ב'סאו טומה ופרינסיפה', מדינת איים המונה כ-220,000 איש, במהלך מסע אקזוטי לאורך החוף המערבי של יבשת אפריקה ביום רביעי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

על פי הדיווחים, שישה אוסטרלים ושני אמריקאים, כוללה האישה בת ה-80 הסובלת ממצב לבבי, סורבו כניסה לאוניה עם שובם אל החוף, וזאת למרות שעדיין יכלו לראות את הספינה מהחוף, כך דיווחה תחנת החדשות WPDE ביום ראשון.

הנוסעים החמיצו את "זמן העלייה על הסיפון שנקבע לשעה 15:00", נמסר מחברת ההפלגות שתיארה זאת כ"מצב מצער מאוד" תוך הדגשה כי הנוסעים הם האחראים על שמירת הזמנים. על פי הדיווחים, משמר החופים של האי אף לקח את הנוסעים אל האוניה עצמה, אך הם לא הורשו לעלות מחדש ונאלצו לחזור אחורנית אל החוף(!).

לרוב המטיילים התקועים לא היו תרופות או כרטיסי אשראי פעילים, כך דווח ב'ניו יורק פוסט'.

כמו כן, על פי הדיווחים, הקבוצה החליטה לטוס לגמביה ביום ראשון במטרה להצטרף שוב לספינה בנמל אחר. עם זאת, דובר חברת השייט מסר כי הספינה לא יכולה לעגון בבטחה בגמביה בגלל מזג אוויר גרוע. הוא עוד הוסיף כי נעשים מאמצים כדי שהאורחים יצטרפו שוב לספינה בסנגל במהלך יום שלישי (היום).

תקריות של נוסעים אשר כשלו לעלות מחדש על כלי השיט בזמן שיצא מתחנת העגינה בנמל אינם נדירים, בעיקר מכיוון שספינות תענוגות פועלות במגבלות זמן הדוקות ביותר הכרוכות בעלויות ניכרות.

שני נוסעי MSC Splendida נותרו מאחור בקיץ שעבר בנמל איטלקי לאחר שהתייצבו באיחור לשעת היציאה המדויקת.

סרטון ויראלי שהתפרסם ב-TikTok הראה את בני הזוג צועקים ומנופפים לעבר הספינה כדי לחכות להם אך זאת המשיכה לדרכה.

10% לא
90% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE