הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טיילור סוויפט קיבלה תואר חדש: מיליארדרית
ההון המוערך של כוכבת הפופ בת ה-34 עומד על 1.1 מיליארד דולר, מה שהכניס אותה לרשימה האקסקלוסיבית של פורבס וציין עבורה עוד הישג מרשים

אחרי עוד שנה מוצלחת מאוד עבור הזמרת טיילור סוויפט - עם סיבוב הופעות ענק, סרט דוקומנטרי ושיא גראמי שבברה, כעת כוכבת הפופ בת ה-34 רשמה הישג נוסף כאשר הפכה רשמית למליארדרית.

פורבס פרסם ביום שלישי את רשימת המיליארדרים העולמית לשנת 2024, אליה נכנסה לראשונה סוויפט עם הון מוערך של 1.1 מיליארד דולר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


המיליארדרית טיילור סוויפט (צילום: Getty Images)

 

אבל כנראה שאף אחד לא באמת מופתע על כניסתה לרשימה. סבב ההופעות הגרנדיוזי שלה שנקרא Eras Tour, שהחל ב-17 במרץ 2023 באריזונה ויימשך עד דצמבר הקרוב, הפך בשנה עברה לסיבוב ההופעות הראשון אי פעם שהכניס לפחות מיליארד דולר.

הצוות של הזמרת בת ה-34 דאג לצלם חלק מההופעות, ואחרי עריכה טובה התיעוד הפך לסרט שיצא לאקרנים באוקטובר 2023 והכניס עד כה 261.6 מיליון דולר. זאת נוסף ל-75 מיליון הדולר שדיסני שילמה עבור זכויות הסטרימינג לסרט.

כל זאת בעוד שבדצמבר אשתקד מגזין 'טיים' בחר בסוויפט כאשת השנה, ובכך הצטרפה לדמויות גדולות ומכובדות כמו ג'ו ביידן, האפיפיור פרנסיס ודונלד טראמפ.

ואז, בפברואר האחרון סוויפט שברה שיא בטקס פרסי הגראמי לשנת 2023 כשזכתה בפרס אלבום השנה הרביעי שלה עבור Midnights – ובכך ניצחה את פרנק סינטרה, סטיבי וונדר ופול סיימון.

אפילו עולם הספורט החל להכניס את שמה לכותרות, שכן בספטמבר היא התחילה לצאת עם כוכב הסופרבול של קנזס סיטי צ'יפס, טרוויס קלסה, שניצח עם קבוצתו באליפות האחרונה.

 

 

 

1% לא
99% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE