הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
איפה אתם ברשימה? אלו הן המדינות עם התושבים הלחוצים ביותר בארה"ב
על ידי 16 פקטורים מרכזיים הגורמים ללחץ – כמו שעות עבודה, זמני נסיעה, חובות, גירושין ועוד – מומחי בריאות הרכיבו רשימה של המדינות הלחוצות ביותר

ארצות הברית היא אחת המדינות העשירות בעולם – ובכל זאת, על הסקרים האחרונים של גאלופ, היא גם אחת המדינות עם האזרחים הכי לחוצים.

יותר מרבע מהמבוגרים האמריקאים מדווחים שהם לחוצים מדי, מה שמשפיע ישירות על יכולת התפקוד שלהם. עם זאת, כל מדינה בארצות הברית היא שונה, ובמדינות מסוימות התושבים לחוצים באופן משמעותי מאחרת.

חיים מתוחים ולחוצים יכולים להביא להשפעות שליליות מאוד על הבריאות הנפשית והגופנית, מה שגורם לחרדה, דיכאון, מחלות לב וכלי דם, כמו דם עייפות כרונית, השמנת יתר, בעיות עיכול והפרעות במערכת החיסונית.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

כדי לקבוע תושבי איזו מדינה נמצאים בסיכון גבוה יותר, חוקרים מחברת הבריאות Komowa Wellness השוו את כל מדינות ארה"ב על פני 16 אינדיקטורים מרכזיים ללחץ: שעות עבודה, זמני נסיעה, חובות לבנק, הכנסה, עלויות שירות, שיעור גירושין, עלויות טיפול בילדים, עלויות בריאות, ובריאות נפשית וגופנית בכללי.

כל מדינה קיבלה ציון, ועל פי החוקרים התושבים הלחוצים ביותר בארצות הברית נמצאים בטנסי. אחריה הגיעו אלבמה, אוקלהומה, לואיזיאנה ונבדה.

מהצד השני של הרשימה, התושבים הרגועים ביותר, או לפחות אלה שנמצאים הכי פחות במתח לעומת אחרים, הם בדקוטה הצפונית, יוטה, איווה, נברסקה ומינסוטה.

קליפורניה דורגה באמצע הרשימה והוצבה במקום ה-25, ניו יורק במקום ה-24, מרילנד 23, פלורידה במקום ה-18, טקסס דורגה 17 ובאריזונה התושבים די לחוצים, שכן היא הוצבה במקום השמיני. 

"השלב הראשון בצמצום הלחץ, הוא לזהות את הסיבה לכך", אמר רוג'ליו ברלזה, מנהל תפעול בחברת הבריאות. "אחרי שזיהיתם את הסיבה, תוכלו לעבוד על הפתרון, בין אם שינוי המצב בחיים, פעילות גופנית, שיתוף עם אנשים מסביב, או פשוט זמן איכות עם עצמכם".

עם זאת, "לצערי יש דברים שאינם בשליטתנו, כמו למשל אובדן מקום העבודה. בנסיבות אלה, מומלץ להתמקד בהיבטים שבהם אפשר לשלוט, כמו לחפש משרה חדשה", הוסיף.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE