הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בשורה לבעלי חיות המחמד: אמריקן איירליינס במדיניות חדשה
לטוס עם הכלב, החתול או כל חיית מחמד אחרת היא סאגה לא פשוטה – כך שהשינוי החדש של חברת התעופה האמריקאית הוא מבורך מאוד

חדשות טובות עבור בעלי חיות המחמד – אמריקן איירליינס הקלה על המדיניות שלה ומעתה מאפשרת למי שנוסע עם חיות מחמד להביא כבודת יד על אותו הכרטיס.

באתר של חברת התעופה האמריקאית נכתב כי "בטיסות עם אמריקן תוכל להביא מנשא אחד של חיית מחמד... אם אתה משלם את אגרת חיית החמד, היא תוכל להישאר מתחת למושב מולך לאורך כל הטיסה", זאת בנוסף ל"פריט אחד נוסף על הסיפון" שייכנס בתא האחסון מעל המושבים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

לפני כן, נוסעים עם חיות מחמד הורשו להביא עמם פריט אחד קטן שיכל להתאים מתחת למושב – וכל תיק גדול מכך, היה נדרש ל-35 דולר תוספת.

אפשרות נוספת שהייתה בידי המטיילים היא לשים את חיות המחמד בבטן המטוס ולהביא איתם על הסיפון פריט גדול יותר – כך שהשינוי האחרון הוא בהחלט מבורך עבור בעלי חיות המחמד.

יש לציין כי לא חל שינוי בתשלום עבור העלאת חיית מחמד על המטוס – והוא נשאר 150 דולר.

כמו כן, זכרו שישנן מגבלות נוספות שחשוב לשים לב אליהן – כמו הגבלות ודרישות של כל מדינה על הכנסת חיות מחמד לגבולותיהן.

בלוגר הטיולים גארי לף אמר שזה תמיד מתסכל שהכלב, או כל חיית מחמד, נחשב לכבודה – זאת למרות שמשלמים כרטיס טיסה עבורו, "שלפעמים עולה יותר מהכרטיס עבורי", אמר.

 

(צילום: Getty Images)

 

לף מאמין שהמדיניות המתוקנת של אמריקן תצמצם את המקרים בהם נוסעים משקרים וטוענים שחיית המחמד שלהם היא חיית שירות ובכך לא נדרשים לשלם עליהם.

דוברת של אמריקן איירליינס אישרה את הכלל החדש שנכנס לתוקפו ביום חמישי האחרון. "ביצענו את השינוי כדי לספק חוויה נוחה יותר ללקוחות שטיסם עם חיות המחמד שלהם בטיסות שלנו", אמרה.

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE