הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תעלומה בשכונת וודלנד הילס: מה גרם לאם לדקור למוות את האב, להימלט ברכב הפורש עם הילדות ולנטוש אותן בכביש 405?
שעות ארוכות עברו מאז התרחשות 3 מקרי מוות ברחבי מחוז לוס אנג'לס ונדמה שעדיין רב הנסתר על הגלוי. שרשרת המקרים מקושרים על ידי המשטרה למשפחה אחת המתגוררת בשכונת וודלנד הילס אשר במהלכם נדקר האב למוות, האם נהרגה בתאונת דרכים ושתי הבנות אותרו לאחר שהושלכו בכביש 405 כאשר נקבע מותה של אחת מהן, פעוטה כבת חצי שנה

מקרה מותה של פעוטה שאותרה בכביש 405 בלוס אנג'לס לפנות בוקר, מקושר על ידי המשטרה לאירוע רצח שהתרחש מוקדם יותר באזור הוואלי ולתאונת דרכים קטלנית סמוך לרדונדו ביץ'.

על פי הדיווח, כוחות משטרה הוזעקו סמוך לשעה 4:30 הבוקר לכביש המהיר המווה ציר תנועה מרכזי בעיר לאחר שנהג שעבר במקום הבחין בשני ילדים שהיו בכביש.

כאשר הגיעו כוחות ההצלה לזירת האירוע, הם נאלצו לקבוע את מותה של הפעוטה, בגיל חצי שנה ולפנות לבית החולים את אחותה בת ה-9 אשר סבלה מפציעות קלות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מכונית הפורש המרוסקת בה נמלטה האישה אשר לאחר מכן נהרגה בהתנגשות בעץ בעיר רדונדו ביץ'. צילום: SOUTH BAY RESPONDERS

"נכון לעכשיו, איננו יודעים כיצד הגיעו הילדות לכביש המהיר", נמסר בהודעת המשטרה.

כאמור, הערכת המשטרה הינה שהאירוע הטרגי מקושר לרצח שאירע הבוקר בשכונת וודלנד הילס במהלכו סמוך לשעה 3:30 לפנות בוקר, אישה בשנות ה-30 לחייה דקרה למוות את בן זוגה בדירתם בקומפלקס המגורים "מונטיסטו" ברחוב וריאל.

לאחר מכן היא נמלטה מהמקום עם ילדיה במכונית פורש שחורה. מסיבה שאיננה ידועה, הילדות נפלו לכביש מהרכב והאם נהרגה כחצי שעה לאחר כן מהתנגשות בעץ. 

שכן אשר שמע רעשי מאבק, איתר בהמשך את גופת גבר בדירה. "יצאתי מהדירה שלי וראיתי שהדלת שלהם הייתה פתוחה והיו כתמי דם לאורך כל המסדרון ובתוך המעלית ועל הקירות. כשנכנסתי לדירה, ראיתי שהנדקר היה ללא רוח חיים", סיפר השכן לרשת פוקס.

בשלב זה לא נמסרו יותר מידי פרטים בנוגע לשרשרת האירועים, ועושה רושם שגם המשטרה עצמה מנסה להבין כיצד הגיעו הילדות לכביש המהיר כאשר ישנה  הערכה כי הן נפלו מרכב הפורש אך לא מן הנמנע כי יתכן שהושלכו מהרכב.

חקירת האירוע נמצאת בעיצומה.

 

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE