הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לוס אנג'לס: האם שדחפה למוות את בתה מהפורשה, ורצחה את בן זוגה - 'משפיענית-אסטרולוגית ש'השתגעה' מליקוי החמה'
שובל הרצח והטירוף שהותירה מאחוריה דניאל ג'ונסון כלל תיאוריות קונספירציה אנטישמיות, וחזונות אפוקליפטיים של מלחמה רוחנית שליקוי החמה הגדול של ראשית החודש בישר לדעתה

דניאל ג'ונסון הייתה 'מודאגת' מליקוי החמה - בלשון המעטה.

משפיענית האסטרולוגיה ו"המרפאה האלוהית" דניאל איוקה כינתה את האירוע האסטרונומי הקרוב "התגלמות המלחמה הרוחנית" ואמרה לאנשים כי הם צריכים "לבחור צד", בפוסטים שפורסמו ב-X ב-4 באפריל.

פחות משלושה ימים לאחר מכן, בשעות הבוקר המוקדמות לפני ליקוי החמה החלקי, ג'ונסון השאירה אחריה שובל של הרס: בן זוגה נדקר למוות במטבח של דירת המשפחה בוודלנד הילס, והתינוקת בת ה-8 חודשים שלה מתה לאחר שנדחפה מהפורשה הנוסעת של ג'ונסון על כביש ה-405.

לאחר מכן ג'ונסון עצמה מתה כשהתרסקה עם מכוניתה בכביש המהיר שלצדי האוקיינוס השקט באזור רדונדו ביץ'.

החוקרים גם מצאו בדירה בוודלנד הילס קלפי טארוט ונוצות שחורות.

מקורות אכיפת החוק אישרו ל"טיימס" ביום רביעי כי איוקה - שהיתה פעילה באינטרנט כאמנית R&B וכן כאסטרולוגית המציעה עזרה עצמית וריפוי בתשלום - היא החשודה בשני מקרי הרצח - ה-LAPD הדגיש שהחקירה נמשכת, אך כרגע שובל הטירוף נראה ברור.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


סגן גיא גולן, בלש רצח ב-LAPD אמר כי לג'ונסון ולבן זוגה המנוח, ג'ילן אלן צ'ייני בן ה-29, אין היסטוריה מתועדת של אלימות וכי לא היו אינדיקטורים קודמים של סכסוכים ביתיים.

ללא מניע ברור, החוקרים מאמינים שייתכן שהליקוי היה גורם לרצח בגלל חלק מהדברים שכתבה ג'ונסון ימים ספורים לפני כן.

תחת הכינוי 'איוקה', ג'ונסון פרסמה שטף של ביטויי אנטישמיות, תיאוריות קונספירציה, ואזהרות מעוררות דאגה לקראת ה-4 וה-5 באפריל.

אלה כללו פרסום של נאום מזויף שהופרך המיוחס לבן פרנקלין על האופן שבו יהודים "מיוחסים" שולטים בעולם, וגם סרטון על יהודים המקדמים פדופיליה בתעשיית הבידור, ותיאוריות לא מוכחות לגבי מקור הקורונה. למרות נטייתה לפוסטים פוגעניים, ג'ונסון הייתה פופולרית באינטרנט, עם יותר מ-100,000 עוקבים ב-X.

לפני שנים היא אף הפכה ליקירת התקשורת, עם פרסומים באתרים נחשבים רבים כמו Refinery 29 ו The Fader שפרסמו ביקורות זוהרות על כישוריה של ג'ונסון ו"הראייה הרוחנית" שלה. לפי אתר האינטרנט שלה, חווית סף מוות שעברה בגיל 3 הובילה אותה ל"שמאניזם": "היא הגיעה משושלת עשירה של שמאנים ורפואה ילידית, והמתנות הרוחניות של דניאל החלו אז לפרוח. דניאל החלה את ההדרכה שלה עם המרפא האישי שלה בשנת 2011, לאחר שהחלה את מסע הריפוי שלה", נכתב באתר שלה.

המשפיענית הציעה ניקויי הילה שבועיים תמורת 2.99 דולר (1.99 דולר לחברי האתר שלה) וכן סדרת ריפוי בעלות של 150 דולר לחודש למשך חמישה חודשים, מחיר שגרר ביקורת באינטרנט. בתור איוקה, ג'ונסון גם הקליטה והוציאה שירים באמצעות שירותי סטרימינג מקוונים, והיה לה חשבון אינסטגרם מיוחד לשיווק המוזיקה שלה.

החוקרים מתארים את בוקר הרצח כדלקמן:

ג'ונסון דקרה את צ'ייני בלבו בשעות הבוקר המוקדמות של יום שני כששכב על הספה.

מהעדויות עולה כי היא ניסתה לגרור את גופתו המדממת אל מחוץ לדירת היוקרה במתחם הדירות של וודלנד הילס מונטסיטו, אך בשלב מסוים נטשה את המאמץ וגררה את גופתו חזרה למטבח הדירה.

המאמץ הותיר עקבות דם במסדרון שבחוץ, והיא נצפתה נעה עם צליעה לאחר מכן.

בשלב מאוחר יותר היא נמלטה ממתחם הדירות עם שתי בנותיה - אחת מהן בת 9, השנייה בת 8 חודשים - כשהיא נוסעת דרך השער ופוגעת בו בחוזקה עם מכוניתה.

מעט לפני 4:30 לפנות בוקר, היא דחפה את בתה הגדולה מהמכונית בזמן שהבת החזיקה בידיה את התינוקת בזרועותיה ליד שדרות Sepulveda/Howard Hughes Parkway.

הילדה הבכורה שרדה את הנפילה ונמלטה מהתנועה העוברת, אך התינוקת נהרגה.

כחצי שעה לאחר מכן, המשטרה ברדונדו ביץ' הגיבה לדיווחים על כך שמכונית פורש מסוג קאיין בצבע שחור התנגשה בעץ בזמן שנסעה במהירות של יותר מ-160 קמ"ש בכביש המהיר של חוף האוקיינוס השקט ליד וינסנט סטריט.

הנהגת, שנקבע מותה במקום, ספגה פציעות קשות שהקשו על זיהויה.

שעתיים לאחר מכן, המשטרה הגיעה לדירתה של ג'ונסון לאחר ששכן דיווח שמצא את צ'ייני דקור למוות.

צ'ייני וג'ונסון חיו יחד יותר משלוש שנים אך לא היו נשואים. צ'ייני שירת בחיל האוויר עד 2020.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE