הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טראמפ: "שאלוהים יברך את ישראל אנו מתפללים עבור האנשים בארץ, אצלי זה לא היה קורה, כל מה שביידן נגע בו הפך לח%א"
את נאומו בפני אלפי תומכיו במדינת המפתח פנסילבניה פתח הנשיא בברכה לעם בישראל והצהיר: "תחתיי דבר שכזה בחיים לא היה קורה... גם ה-7 באוקטובר וגם המתקפה האיראנית, בחיים לא היה קורה אצלי, הכל קשור בג'ו ביידן העקום"

במהלך עצרת ענק בשנקסוויל, פנסילבניה, במוצאי שבת, דונלד טראמפ תקף את ג'ו ביידן, כשהוא מציין רשימת כישלונות עצומים וטוען כי "כל מה שהוא נוגע בו הופך לחרא".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

טראמפ דיבר בזמן שאיראן, שרק לפני ארבע שנים הייתה משותקת תחתיו, אך בשלוש השנים האחרונות שגשגה לאחר שביידן הקל בסנקציות עליה - החליטה לפתוח במתקפה צבאית מלאה על ישראל.

צפו: טראמפ מפיל את פצצת ה-S באוזניי הקהל ההמום

 


"לפני שאמשיך הלאה, אני רוצה לומר שאלוהים יברך את עם ישראל", הצהיר טראמפ והוסיף "הם מותקפים כרגע. זה בגלל שאנחנו מראים חולשה גדולה". טראמפ טען שמתקפה כזו לעולם לא הייתה מתרחשת תחת משמרתו.

"אמריקה מתפללת עבור ישראל", הצהיר, והוסיף "אנו שולחים את תמיכתנו המוחלטת לכל מי שנפגע. מדובר בדבר שלא היה קורה תחתי. אני מתכוון, צריך לחשוב על מה שאנחנו צריכים לעבור ועל הדברים שאנחנו משלמים. גם עם הגבול הדרומי וגם בלי עצמאות אנרגטית".

טראמפ נשבע "להחיות את הכוח האמריקאי בעולם" ו"לבנות מחדש את הכלכלה הגדולה ביותר בהיסטוריה של העולם", הוא ציין כי האינפלציה כעת "שוב קרובה לארבעה אחוזים".

"קודם כל, ג'ו העקום, הוא טען שהאינפלציה היא חולפת, זוכרים את זה? ואז הוא אמר, 'אוי, זה זמני', ואז הוא אמר, 'זה לא יקרה, זה באמת לא יקרה'", קבע טראמפ והוסיף "ואז הוא אמר, 'טוב, זה הרבה יותר גבוה מהצפוי, ואז שרשרת האספקה הואטה, ואז מחירי האנרגיה קפצו דרך הגג".

"כל אמריקה יודעת שהאשמה האמיתית לסיוט הזה היא של אדם אחד. ג'ו ביידן העקום".

"עקום ככל שניתן להיות. זו הסיבה שאנשי פנסילבניה הולכים להגיד לג'ו העקום, 'אתה מפוטר צא החוצה! אתה מפוטר!'".

 

צפו בנאום המלא:

 

 

"אחד המניעים המובילים לאסון האינפלציה של ביידן הוא המלחמה שלו באנרגיה אמריקאית, ובאנרגיה של פנסילבניה - בעיה גדולה", אמר טראמפ.

"הוא עשה הכל לא בסדר. תחשבו על זה, אנחנו בבלאגן הזה ביחד כבר שלוש וחצי שנים".

הנשיא לשעבר ביקש לשלהב את תומכיו והבטיח "רק קצת יותר מחצי שנה עד לאותו היום החשוב ביותר בתולדות ארצנו, ה-5 בנובמבר".

לאחר מכן המשיך בביקורת: "תחשבו על זה. אבל, מה הוא עשה שטוב? שום דבר. האם משהו שהוא עשה התברר כטוב? כל מה שהוא נוגע בו הופך לחרא".

טראמפ ציין כי מאז כניסתו של ביידן לתפקיד "מחירי הבנזין עלו ביותר מ-50% ומחירי החשמל עלו ב-39%, ועלו פי 13 מהר יותר" מאשר בשבע השנים הקודמות.

"כשאחזור לבית הלבן, נסיים את תאונת רכבת האינפלציונית של ג'ו ביידן ונגיד לפנסילבניה, תקדחו, מותק, תקדחו", הבטיח טראמפ, והוסיף "תחת הנהגתי, הייתה לנו עצמאות אנרגטית, ובקרוב נהייה דומיננטים אנרגטית שוב", הבטיח המועמד המוביל בסקרים הארציים נכון לעתה.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE