הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חשבה שהיא גיבורה: פרו-פלסטינית מקליפורניה איימה לרצוח את חברי העירייה – ופרצה בבכי כשהואשמה בטרור
צעירה אנטי-ישראלית עלתה לנאום במהלך דיון על הפסקת אש, וטעתה שלחופש הביטוי אין שום גבול. היא איימה על חברי המועצה שהם "בני אדם נוראיים" כי תגיעה לביתם ותרצח אותם

צעירה פרו-פלסטינית, או בעיקר אנטי-ישראלית, אמרה לחברי מועצה בקליפורניה שתגיעה לביתם ותרצח אותם – ואז התייפחה כמו תינוקת לאחר שהועמדה לדין והואשמה בטרוריזם.

ביום רביעי שעבר חברי מועצת בייקרספילד וראשת העיר קארן גו דנה, התכנסו לדון על הצעה הקוראת לישראל להכריז על הפסקת אש – מה שלבסוף נדחה.

מספר תושבים על לנאום בפני המועצה בניסיון להשפיע על החלטתם הסופית, בהם רידהי פאטל בת ה-28 – שפשוט קיללה ואיימה על היושבים מולה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"אני מקווה שיום אחד מישהו יבוא עם גליוטינה ויהרוג את כולכם, בני זונ*ת", היו בין הדברים הנוראיים שאמרה פאטל.

בת ה-28 אמרה לחברי המועצה ש"אין בה אמונה" שהם יקבלו את ההחלטה למען הפסקת אש, כי "כולכם בני אדם איומים, וישו כנראה היה הורג אתכם בעצמו... ולאף אחד מכם לא אכפת ממה שקורה בפלסטין או בכל מדינה אחרת בה יש דיכוי".

פאטל, הודית-אמריקאית, הזכירה את מהאטמה גנדי ודיברה על חג הינדי שלטענתה מעודד "מהפכה אלימה נגד המדכאים".

היא גם מתחה ביקורת על מועצת העיר שהציבה אמצעי אבטחה בכניסה לבניין, כולל גלאי מתכון, לטענתה בניסיון לתפוס מפגינים ו"להפליל אותם". אז, היא אמרה: "אתם רוצים להפליל אותנו עם גלאי מתכות. אנחנו נגיע לבית שלכם ונרצח אתכם".

 

 

מיד עם סיום דבריה, ראשת העיר הגיבה במהירות וקראה לשוטרים לעצור אותה. "גברת פאטל, מה שעשית זה היה איום, אז השוטרים ילוו אותך החוצה וידאגו להמשך".

יומיים לאחר מכן פורסם תיעוד של בת ה-28 לבושה במדי מעצר חומים, בוכה בפני השופט כאשר היא עומדת בפני 18 אישומים פליליים, כאשר עשרה מהם סעיפי איומים בכוונת טרור ושמונה סעיפי איום על פקידי מדינה.

 

 

כעת היא מוחזקת במעצר בערבות שחרור של 2 מיליון דולר, והיא צפויה להופיע בבית המשפט ב-24 באפריל.

 

 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE