הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
פורצים חמושים חדרו לבית משפחה בדרום קליפורניה: הופתעו על ידי הבעלים שהשיב בירי - פגע באחד וגרם למותו של אחר
על פי ההערכת המשטרה, לחשודים הייתה היכרות מקדימה עם דיירי בית היוקרה בעיר ניו פורט ביץ' אליו הגיעו לפנות בוקר ונורו על ידי בעל הנכס. אחד מהם נמצא כשהוא שרוע על המדרכה ובהמשך אותר שותפו שככל הנראה שם קץ לחייו

שני חשודים אשר פרצו לבית מגורים בדרום קליפורניה, נתקלו בבעל הנכס אשר היה חמוש ופתח מולם בירי.

האירוע התרחש מוקדם יותר היום, סמוך לשעה 4:45 לפנות בוקר בעיר ניו פורט ביץ' שבמחוז אורנג' ועל פי המשטרה נכחו באותה העת בבית גבר, שתי נשים וילד, זאת בזמן ששני החשודים פרצו פנימה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עוד נודע כי השודדים שהיו חמושים, פרצו לבית דרך דלת צדדית ואז כאמור, הופתעו על ידי בלי הבית שאחז ברובה וירה לעברם.

כאשר הגיעו כוחות המשטרה לזירת האירוע, הם מצאו את אחד החשודים שרוע על מדרכת הרחוב כשהוא סובל ממספר פגיעות ירי. הוא פונה לבית החולים ועל פי הדיווח, לא נשקפת סכנה לחייו. 

החשוד השני שנורה גם כן, אותר מאוחר יותר ללא רוח חיים בתוך שיחים בסמוך לבית כאשר המשטרה מעריכה שהוא שם קץ לחייו. 

 

על פי הערכת המשטרה, מדובר היה ביעד ממוקד אליו כיוונו הפורצים שככל הנראה, אחד מהם הכיר את המשפחה, מה שגם סייע להם בהכרות עם האזור ובפריצה לבית עצמו. 

"מדובר בתקרית מאוד נדירה בעיר ניו פורט ביץ' ואני רוצה שהתושבים ידעו שאנו עושים כמיטב יכולתנו על מנת להבטיח את שלום הציבור", מסר נציג המשטרה, סטיב אוברנון שהדגיש כי "אנו יודעים שהיה קשר כלשהו בין החשודים לקורבנות". 

יש לציין כי מדובר בשכונה יוקרתית מגודרת ומאובטחת היטב ועדיין לא ברור במדוייק כיצד הצליחו הפורצים לעבור את מעגל האבטחה. ולהגיע אל הבית שמוערך על פי הדיווחים בכ-5 מיליון דולר.

איש מדיירי הבית לא נפגע בזמן האירוע אשר חקירתו נמצאת כעת בעיצומה. 

 

23% לא
77% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE