הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בושות ליום ההולדת: כך בירך טראוויס בארקר את קורטני קרדשיאן
הבת למשפחת קרדשיאן חגגת את יום הולדתה ה-45, ובעלה פרסם ברכה מקסימה עם מקבץ תמונות – כאשר ביניהן אחת מביכה ביותר

קורטני קרדשיאן חגגה את יום הולדתה ה-45, וקיבלה ברכה אוהבת אך מביכה ביותר מבעלה טראוויס בארקר.

בארקר, מתופף להקת Blink 182, פרסם לכמעט 9 מיליון העוקבים שלו באינסטגרם תמונה של קורטני יושבת על האסלה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

תגובות הגולשים היו חלוקות – היו את אלה שצחקו והעריכו את התמונה, כמו למשל אחד שכתב: "זו אהבה אמיתית". אך גולשת אחרת הגיבה:" אני מצטערת, אבל תמונת השירותים הזאת היא מגעילה. אני מקווה שוקרטני אישרה את זה".

אבל כמובן שמחוות יום ההולדת של בארקר לא הסתכמה בתמונת שירותים. תמונות אחרות של רגעים אישיים של הזוג, בינם לבין עצמם או עם בנם בן החמישה חודשים.

"יום הולדת שמח לאשתי היפה, חברת הנפש ולנצח החברה הכי טובה שלי לנצח. אני אוהבת אותך", כתב בארקר לאשתו, לה נישא בשנת 2022.

"אני אוהבת את החיים המשותפים שלנו. תודה שאת האישה הכי מדהימה שמישהו יכול לבקש. לחיי עוד שנים רבות של הרפתקאות ביחד".

 

 

גם האחות קים קרדשיאן פרסמה ברכה: "יום הולתד שמח, מלכה. אין אף אחד על הפלנטה הזאת שביליתי איתו יותר זמן ויש איתו את אותם זכרונות חיים, ואני מוקירה את כולם. לחלוק חדר, חברים, מכוניות ואת כל החיים שלנו ביחד במשך ארבעה עשורים, היה המסע הקסום ביותר. אני אוהבת אותך ולא יכולה לחכות לעוד 45 שנים ביחד".

האמא קריס ג'נר הרהרה כיצד "הזמן עובר כל כך מהר" שכן בתה הבכורה חוגגת יום הולדת. "אני לא מאמינה שאת בת 45!!! זה נראה כאילו רק לפני כמה ימים היית בת 5", כתבה ג'נר בת ה-68.

"גדלת להיות הבת, האישה, האמא, האחות, הדודה והחברה הכי יפה ומדהימה שיכולה להיות. את גם מנהלת נהדרת ואני כל כך גאה בכך בכל יום! תודה שהפכת אותי לסבתא בפעם הראשונה, ועל כל רגע וזיכרון שאנחנו חולקות. אוהבת אותך יותר מהכל".

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE