הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
חבר להקת הבקסטריט בויז חושף: "אנחנו הולכים לטיפול ביחד"
לפני 31 שנים להקת הבנים מהמצליחות בכל הזמנים נוסדה בפלורידה, ולכבוד ציון המאורע איי.ג'יי מקלין סיפר כיצד החמישה מצליחים לשמור על מערכת יחסים בריאה למרות כל השנים הללו

השבוע מלאו 31 שנים מאז שהבקסטריט בויז – אחת מלהקות הבנים המצליחות בכל הזמנים, הוקמה באורלנדו, פלורידה.

בראיון לאתר Page Six, איי.ג'יי מקלין סיפר כי אחת הדרכים שבהן כל חמשת הזמרים הצליחו להישאר חברים לאורך כל השנים הללו היא ללכת לטיפול ביחד.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"היינו מסביב לעולם שוב ושוב. היו לנו שיאים ושפל, עליות ומורדות, זמנים טובים ורעים. אבל באמת, אלו הנישואים הראשונים שלנו – עבור חמשתנו. ואם זה לא היה בגל האהבה והתשוקה למה שאנחנו עושים, עבור המעריצים המדהימים בעולם וכישורי תקשורת טובים... אני מתכוון, לעזאזל, היינו בטיפול ביחד כקבוצה. עשינו הכל כדי לשמור על זה".

מקלין בן ה-46 הוסיף: "אי אפשר להשיג מערכת יחסים טובה ללא עבודה".

בין היתר, הזמר חשף שארבעה מתוך חמישה חברי הלהקה נוהגים לשחק גולף ביחד, אם כי הוא לא אמר מי החבר שלא מצטרף אליהם. כמו גם הוא סיפר על הצ'אט הקבוצתי הסגור, ששמו משתנה תמיד בגלל קרטר, ואפילו שכולם "עושים זום שבועי רק כדי לראות מה קורה אחד עם השני".

בינתיים, למקלין וארבעת חבריו לבקסטריט בויז – ניק קרטר, בריאן ליטרל, האווי דורו וקווין ריצ'רדסון, יש משהו גדול שהם מכינים למעריצים, אותו יחשפו בשנה הבאה. "אני לא יכול לדבר על זה", אמר מקלין בראיון, "זה דבר ממש גדול".

נוסף לפרויקט המסתורי, מקלין אמר שכל חברי הבקסטריט בויז מקווים ליצור מוזיקה חדשה בהמשך הדרך. "אנחנו לא עוצרים בקרוב. אנחנו הממשיכים ונעים, ונמשיך לעשות את זה עד שלא נהנה מזה יותר, או עד שהמעריצים לא ירצו אותנו יותר".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE