הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הבית הלבן מגנה את ההפגנות ו"האנטישמיות הבוטה" באוניברסיטת קולומביה
ראש העיר אריק אדמס, ידיד ישראל, הצטרף לגינוי החד משמעי של הרטוריקה האנטישמית והקיצונית שהפכה לנורמה באוניברסיטה השוכנת בצפון רובע מנהטן

הבית הלבן גינה ביום ראשון "במונחים החזקים ביותר" את ההפגנות המתמשכות נגד ישראל בקולג'ים ברחבי ארה"ב, כולל באוניברסיטת קולומביה שבניו יורק, והודיע שאין להם מקום בשום מקום בארה"ב.

בהצהרת הבית הלבן על ההפגנות באוניברסיטת קולומביה הובעה העמדה כי: "למרות שלכל אמריקאי יש את הזכות לדיבור בדרכי שלום, הקריאות לאלימות והפחדה פיזית המכוונות לסטודנטים יהודים ולקהילה היהודית הן אנטישמיות בעליל, חסרת הגיון ומסוכנות - אין להן מקום בשום קמפוס מכללה, או בכל מקום בארצות הברית של אמריקה. הדהוד רטוריקה של ארגוני הטרור, במיוחד בעקבות הטבח הקשה ביותר שנעשה בעם היהודי מאז השואה, הוא בזוי. אנו מגנים את ההצהרות הללו בכל תוקף".

ההפגנות קראו לאינתיפאדה ולמות ראש ממשלת ישראל בנימין נתניהו. לסטודנט יהודי אחד מאוניברסיטת קולומביה אף נאמר "להתאבד" והוא נבעט בבטנו שוב ושוב.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

המתיחות המשיכה להתגבר, וביום חמישי עצרה משטרת ניו יורק 108 בני אדם שסירבו לעזוב את המאהל, ולכל אחד מהם הוצא צו מעצר בגין הסגת גבול, מאז למרות שפורק מאהל המחאה מאות סטודנטים המשיכו להציפו בניגוד להוראות המשטרה ומנהלת הקמפוס.

גם ראש עיריית ניו יורק אריק אדמס גינה את ההפגנות:

"אני נחרדתי ונגעלתי מהאנטישמיות שנפלטת בקמפוס ובסביבת אוניברסיטת קולומביה - כמו לדוגמה של אישה צעירה המחזיקה שלט עם חץ המצביע על סטודנטים יהודים המציינים 'המטרות הבאות של אל-קסאם', או אחרת שבה אישה צועקת 'אנחנו חמאס', או אחר שבו קבוצות של סטודנטים קוראים 'לא רוצים פה ציונים' - ואני מגנה את דברי השטנה האלה בתוקף".

"תמיכה בארגון טרור שמטרתו להרוג יהודים היא מחליאה ובזויה. כפי שאמרתי שוב ושוב, לשנאה אין מקום בעיר שלנו, והנחיתי את ה-NYPD לחקור כל הפרה של החוק שמדווחת. היו סמוכים ובטוחים, משטרת ניו יורק לא תהסס לעצור את כל מי שיימצא עובר על החוק".

"לא נהיה עיר של הפקרות, ואותם התועמלנים המקצועיים המבקשים לתפוס את הסכסוך המתמשך במזרח התיכון כדי לזרוע כאוס ופילוג בעיר שלנו לא יצליחו".

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE