הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"כמו מו"מ עם מחבלים": ראשי מאהל הסטודנטים האנטישמי הסכימו לפרק מספר אוהלים בקולומביה - הדדליין לפינוי נדחה
מאהל השנאה באוניברסיטת קולומביה אשר משך שונאי-ישראל בלי הבדלי דת, גזע ומין יפונה בקרוב - כך מבטיחים הסטודנטים, בינתיים כל מי שאינו תלמיד באוניברסיטה יתבקש לעזוב, מספר מאהלים יפורקו, ותיאסר שימוש בשפה 'מפלה'

אוניברסיטת קולומביה מסרה כי היא ביצעה "התקדמות חשובה" עם נציגי מאהל הסטודנטים בקמפוס, בזמן שהמחאות נגד מסירת כספים לישראל המשיכו להתפשט במכללות ואוניברסיטאות בקמפוסים ברחבי המדינה.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

מחאות הסטודנטים - שחלקן הפכו למאהלים הפועלים מסביב לשעון וכללו קריאות לרצח ושחיטת יהודים עוררו זעם ברחבי ארה"ב והמערב.

חלק מהמחאות הובילו למאות מעצרים ורק הלכו והתגברו בעקבות מעצרים והרחקות סטודנטים באוניברסיטת קולומביה בניו יורק.

במקביל שורת פילנתרופים יהודיים, ביניהם מיליארדרים כרוברט קראפט זועזעו עמוקות מהתמונות והפסיקו את הזרמת הכספים לאוניברסיטת קולומוביה.

"אנחנו עושים התקדמות חשובה עם נציגי מאהל הסטודנטים במדשאה המערבית", מסרה אוניברסיטת קולומביה בהצהרה שפורסמה בבוקר יום רביעי (שעון ניו יורק), והוסיפה כי המפגינים התחייבו לפירוק של מספר לא מבוטל של אוהלים וכי המפגינים יבטיחו כי אלה שלא קשורים לקולומביה יעזבו.

אוניברסיטת קולומביה מסרה גם כי סטודנטים במאהל הסכימו לציית לכל הדרישות של מכבי האש של העיר ניו יורק וכי המאהלים אסרו על שפה מפלה או מטרידה.

יותר מ-100 מפגינים נעצרו ב-18 באפריל באוניברסיטת קולומביה, לפי הרשויות, בעוד שאחרים הושעו והוצאו מהקמפוס.

ההפגנות בקמפוס התנהלו ברובן בשלווה, על פי מנהלי האוניברסיטה (עם קריאות לרצח והשמדת יהודים) עתה לאחר המשא ומתן נראה כי גם הדדליין לעזיבת הקמפוס שהיה אמור לפוג אמש בחצות הוארך לעוד מספר ימים - נראה האם הפעם הסטודנטים יעמדו במילתם.

50% לא
50% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE