הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
הקומיקאי היהודי והצלם הפלסטיני: השיחה שהפתיעה את כולם
אירוע נוצף עם 100 הדמויות המשפיעות ביותר של מגזין 'טיים', סיפק רגע כל כך נדיר בימים אלו – הקומיקאי אלכס אדלמן והצלם העזתי מוטז עזיזה עמדו בצד ו"ניהלו דיאלוג"

בעוד הפילוג הוא עמוק מדי והאנטישמיות מרקיעה שחקים עם הפגנות אלימות מלאות בשנאת יהודים – רבים הופתעו מהשיחה בין קומיקאי יהודי ולצלם פלסטיני.

במהלך אירוע ג'אז של מגזין 'טיים' שנערך בלינקולן סנטר שבניו יורק עבור 100 השמות המשפיעים ביותר, הקומיקאי היהודי אלכס אדלמן והצלם הפלסטיני מוטז עזיזה עמדו בצד והוכיחו כי ניתן לנהל דו שיח גם עם זהויות מתנגשות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אדלמן ועזיזה (צילום: Page Six)

 

על פי מקור, אדלמן – שכתב וכיכב בהצגה הקומית המצליחה בברודווי 'רק בשבילנו', המדברת על אנטישמיות – התקרב לעזיזה וביקש לדבר איתו.

השיחה נמשכה "בערך חמש דקות", אמר המקור, שציין כי בעוד שכל אחד מהם מגיע מרקע שונה לחלוטין, "נראה שהשיחה הייתה ברוח פרודוקטיבית, הם ניהלו דיאלוג".

מוקדם יותר באותו הערב, אדלמן – שגדל כחרדי מודרני ולמש בישיבה בישראל במשך שנה - אמר לאתר הרכילות 'פייג' סיקס' שמכל המפורסמים שנכחו באירוע, מדואה ליפה ועד קיילי מינג, הוא הכי רצה לפגוש את עזיזה.

הוא הסביר עד כמה הוא מאמין ב"דיאלוג פורה בין אנשים שלא רואים עין בעין", וציין כי הוא נוטה לשמור על דעותיו לעצמו בנושאים קשים ורגישים – אבל הוא תמיד פתוח לשיחה.

 

עזיזה מימין, אדלמן משמאל (צילום: FilmMagic)

 

"אני רוצה לנהל דיון מהותי – ומה יותר מהותי משיח עם מישהו כזה בתקופה כזו?", אמר.

בהקשר למלחמה, להפגנות בקמפוס ולחטופים הישראלים – אדלמן אמר: "אני אופטימי תמיד, ואני מאמין בכושר ההמצאה האנושי שיכול לחלץ אותנו מהספירלה הנוראית הזאת שאנו נמצאית בה".

 

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE