הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לא דופקת חשבון: צפו בקייטלין ג'נר מתעמתת עם מפגינים אנטי-ישראלים
כוכבת ה'קרדשיאנס' עשתה את דרכה לארוחת ערב בבית הלבן, ובחוץ נתקלה בעשרות פרו-פלסטינים אותם כינתה "אנטישמים מטורפים" ו"אוהדי טרור ואוהבי חמאס"

קייטלין ג'נר הגיעה ביום שבת לוושינגטון די.סי לכבוד ארוחת הערב של כתבי הבית הלבן – וכמובן נתקלה בחוץ בעשרות מפגינים אנטי-ישראלים שצעקו לעברה 'בושה' ו'תשוחרר פלסטין'.

ג'נר, שבחייה הקודמים כגבר הייתה אלופה אולימפית, לא התרגשה מה"אנטישמים המטורפים" כפי שכינתה אותם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ביום ראשון אושיית הטלוויזיה וכוכבת 'הקרדשיאנס' פרסמה תיעוד שלה הולכת בין ההמון הזועם שטוף השנאה,  שם כתבה: "תתביישו להם מאות אוהדי הטרור ואוהבי חמאס שעמדו אתמול מחוץ לבית הלבן, והיו רחוקים מלהיות שלווים".

"אין מקום לאנטישמיות המטורפת שלכם במדינה הזאת. לכו לעזאזל, אנחנו לא מכילים פה טרוריזם", הוסיפה ג'נר לצד אימוג'י של דגל ארצות הברית ודגל ישראל.

לצד הטקסט, ג'נר פרסמה סרטון בן כמעט 30 שניות בו היא הולכת בביטחון בין המון המפגינים שצועקים לעברה: 'בושה, בושה' וכמובן 'תשוחרר פלסטין' בלחן המוכר. מדי פעם בת ה-74 עצרה, צעקה לעברם ואף צילמה אותם עם הפלאפון האישי שלה.

היא הוסיפה גם תמונה שצולמה מאחורי גבה, כאשר היא הולכת ברחוב ומניפה את ידה עם אצבע משולשת לעבר שיירה של מפגינים.

 

 

אחר כך ג'נר פרסמה סרטון נוסף בו המנהלת שלה סופיה האצ'ינס עושה את דרכה באותו רחוב, וגם כן עושה אצבע משולשת לעבר המפגינים ואומרת להם: "לכו לעזאזל".

כוכבת ה'קרדשיאנס' כתבה: "אחרי שהמנהלת שלי ואני הטורדנו על ידי אוהדי טרור של חמאס בדרכנו לבית הלבן, היה לה מסר מאוד דומה עבורם", והוסיפה אימוג'י של אצבע משולשת. "להקיף את עצמך בצוות של לוחמים – זו הדרך היחידה! עלינו להחזיר את השלום העולמי על ידי בחירה מחדש של דונלד טראמפ".

ג'נר הוסיפה: "לא רק שסויפה מוחיבת למיגור הטרוריסטים בארה"ב, היא גם אחת מהתומכות העיקריות, האיטיליגנטיות והמסורות של טראמפ. לבחור בו שוב זו הדרך היחידה שיהיה שלום עולמי. לא מוצאים לוחמים כאלה לעתים קרובות".

 

 

29% לא
71% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE