הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אחרי שהפסיד מולו: דה-סנטיס מצטרף לטראמפ
מושל פלורידה והנשיא לשעבר לא שוחחו מאז סוף עונת הפריימריז, אבל ביום ראשון האחרון נפגשו במיאמי ודיברו במשך כמה שעות על שילוב כוחות למען ניצחון הרפובליקנים

מושל פלורידה, רון דה-סנטיס, הסכים להריץ קמפיין לטובת בחירתו מחדש של דונלד טראמפ – זאת לאחר שהשניים, שעד ממש לאחרונה היו יריבים פוליטיים, נפגשו ביום ראשון.

שני הרפובליקנים הבולטים נפגשו במיאמי כחלק משיפור מערכת היחסים המורכבת שלהם, שהחלה בתור בני ברית חזקים והמשיכה עם דה-סנטיס מבטיח להחליף את טראמפ והאחרון מקניט אותו בשמות ילדותיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: AP)

 

אבל יום הבחירות ממשיך להתקרב והמאבק על עתידה של ארצות הברית הופך לחשוב יותר מאגו פוליטי. וכך, מקורות סיפרו ל'ניו יורק פוסט' כי מושל פלורידה הרפובליקני צפוי לגייס כסף עבור טראמפ ולהריץ קמפיין עבורו.

כזכור, דה-סנטיס בן ה-45 הודיע בינואר השנה כי הוא פורש מהמירוץ לנשיאות, אם כי מהר מאוד הודיע על תמיכתו בטראמפ מאשר ניקי היילי, שכיהנה כשגרירת ארה"ב באו"ם וכמושלת דרום קרוליינה.

אבל היריבות בין השניים לא פסקה. בפברואר, בשיחת טלפון עם תומכיו, דה-סנטיס אמר לכלך על טראמפ ועל מסע הקמפיין שלו, וטען כי הנשיא לשעבר בן ה-77 יתמקד ב'פוליטיקת זהויות' כאשר יבחר את סגנו העתידי.

בתגובה, הקמפיין של טראמפ האשים את מושל פלורידה בניסיונות מגוחכים לפגוע בנשיא לשעבר ואפילו כינו אותו 'איש קטן ועצוב'.

לפי עיתון ה'וושינגטון פוסט', השניים לא דיברו אחד עם השני מאז סוף עונת הפריימריז. כך שהפגישה שהתקיימה ביום ראשון, שנשמכה מספר שעות והייתה ידידותית, הייתה סימן טוב מאוד עבור הרפובליקנים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE