הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
סרט אימה: עובדת חדר מתים בלב ארה"ב הודתה באשמת גניבה וסחר בחלקי גופות
עובדת חדר המתים לשעבר, קנדיס צ'פמן סקוט, הייתה חלק מתוכנית כלל-ארצית לסחר בשרידי אדם שקשורה גם בחדר המתים של בית הספר לרפואה באוניברסיטת הרווארד

עובדת לשעבר בחדר מתים במדינת ארקנסו בארה"ב הודתה כי היא גנבה חלקי גופות של בתי ספר לרפואה, כך הודיע ​​משרד התובע המקומי בהודעה לעיתונות.

לטענת התובעים, קנדיס צ'פמן סקוט בת ה-37 ביצעה את הפשעים בזמן שעבדה בשירות המתים המרכזי של ארקנסו מאוקטובר 2021 עד 15 ביולי 2022.

היא טיפלה בשרידי אדם שנתרמו לאוניברסיטת ארקנסו, תפקידה של סקוט היה להעביר, לחנוט ולשרוף את השרידים המדוברים.

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


לפי הבולשת הפדרלית, במהלך עבודתה, סקוט "גנבה חלקי גוף אנושיים ושרידים עובריים" ובהמשך מכרה אותם לתושב פנסילבניה שפגשה בפייסבוק, ג'רמי פאולי.

היא מכרה בסך הכל 24 קופסאות של חלקי גופות גנובים תמורת כמעט 11,000 דולרים.

ביום חמישי, סקוט הודתה באשמת "הובלת חלקי גופות גנובים בין מדינות וקשירת קשר לביצוע הונאת דואר", כך הודיע משרד התובע המחוז המזרחי של ארקנסו.

השופט בריאן ס. מילר הודיע כי יגזור את דינה של סקוט במועד מאוחר יותר.

היא צפויה לעונש של עד 20 שנות מאסר וקנס של עד 250,000 דולרים.

כתב האישום של סקוט מהווה חלק מחקירה ארצית הבוחנת את הסחר בשרידי אדם גנובים הקשורים לבית הספר לרפואה בהרווארד, אשר עלה לכותרות ברחבי ארה"ב בשנה שעברה.

מנהל ותיק של חדר המתים של בהרווארד סדריק לודג', הועמד לדין בגין קשירת קשר והובלה בין-מדינתית של סחורות גנובות ומכירת חלקי גופות מבית הספר המפורסם באפריל אשתקד.

המזימה התגלתה באמצע 2022, כאשר אשתו הפרודה של ג'רמי פאולי, שרכש חלקי גופות מלודג' ומסקוט, ביקשה מהמשטרה לבדוק את המרתף של בעלה, ואמרה שהיא חושדת בו בסחר בגופות בפייסבוק.

בסך הכל הוגשו כתבי אישום נגד כשבעה בני אדם.

פאולי הודתה באשמת קשירת קשר ובהובלה בין-מדינתית של רכוש גנוב עוד בספטמבר, ונידונה בחודש שעבר לשנתיים של מאסר על תנאי בפיקוח.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE