הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
שלא יעבדו עליכם: ארבעה מוצרים בסופר שמתחזים לבריאים
התוויות על חפיסת הגרנולה או חמאת הובטנים מופחתת השומן יכולות להיות מטעות ולגרום לכם לחשוב שאתם קונים מוצר שיטיב לבריאותכם. אבל זה בדיוק ההפך

פעמים רבות אנחנו בוחרים בסופר מוצרי בריאות המורכבים מאגוזים שונים או מבטיחים להיות דיאטטים. אבל סביר להניח שזו תהיה הונאה אחת גדולה.

הדיאטנית קורטני סמית', מומחית לסוכרת, הזהירה מפני ארבעה מוצרים פופולריים שמשווקים כבריאים, אך מסתירים מרכיבים מזיקים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

1. גרנולה אמנם נראית כמו אופציה בריאה לדגנים, אבל היא מכילה הרבה מאוד סוכר כזה או אחר, השמש ליצירת הגושים בגרנולה.

סמית' ממליצה לאכול חטיפי גרנולה ממש כמוצא אחרון. "הם יכולים לשמש כחטיף קל משקל אם אתם מתאמנים וזקוקים לקלוריות מהירות וקלות, או אםם פספסת ארוחה ואין לכם אפשרות אחרת".

במקום, אם אתם יכולים, היא ממליצה שתאכלו תפוח עם חמאת בוטנים, חומוס עם גזר, גבינת קוטג' עם אננס או יוגורט יווני עם פירות יער. האפשרויות הללו בטוח הרבה יותר בריאות ומזינות.

2. ברור שמיקס אגוזים נשמע כמו נשנוש נהדר. אבל שימו לב – חבילות שנמכרות באופן מסחרי מכילות לרוב סוכרים, שוקולדים, אגוזים ממותקים, גרנולה או הרבה מאוד פירות יבשים.

לכן בהחלט עדיף לרכוש אגוזים טבעיים שונים, לערבב אותם בקערה וליצור מיקס משלכם.

3. חמאת בוטנים מופחתת שומן היא תרגיל שיווקי נהדר.

"בוטנים הם עשירים באופן טבעי בשומן בריא ללב!", אמר סמית', והסבירה: "כדי להפוך את חמאת הבוטנים ל'מופחתת שומן', היצרנים מדללים את המוצר על ידי הוספת חומרי מילוי. כך, תכולת השומן מופחתת בכמה גרם בעוד שתכולת הסוכר ורשימת הרכיבים גדלה".

 

 

4. משקאות אנרגיה עם תוספת ויטמין או שורפי שומן הם "דגל אדום – נקודה".

סמית' הזהירה: "אלא אם כן יש לכם מחסור בויטמין B, כמו B12 למשל, צריכת ויטמינים מקבוצת B במשקה אנרגיה לא תיתן לך יותר אנרגיה".

מי שמחפש להגביר את חילוף החומרים ואת פוטנציאל שריפת השומן, סמית' המליצה על אימוני כוח ולוח זמנים קבוע לשינה.

"נסו לשלב אימוני כוח פעמיים שבוע כדי להגדיל את מסת השריר, מה שיגביר את חילוף החומרים שלכם", אמרה והוסיפה: "שינה מספקת – כשמונה שעות בלילה, היא הדרך הטובה ביותר להגביר את רמות האנרגיה ולווסת את הרעב".

 

7% לא
93% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE