הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"תכינו מזון לשנתיים": האנליסט האגדי מרטין ארמסטרונג בתחזית קודרת לתקופה הקרובה
לטענת הכלכלן הבכיר האליטות הפוליטיות והכלכליות מעוניינות לדחות את מועד תשלום החוב הלאומי עד לתקופה בלתי ברורה מה שיוביל את העולם למסלול של מלחמה או סטגפלציה

למנתח המחזורים הפיננסיים והגיאופוליטיים האגדי, מרטין ארמסטרונג, יש נתונים חדשים על מידת ההצלחה של כלכלת ביידן.

ספוילר: זה לא עובד, והמערכת הפיננסית עומדת בפני מפנה.

"אני חושב שארה"ב לא תוכל לשלם את חובותיה כבר ב-2025, או ב-2027. זה לא רק בארצות הברית. אירופה באותה סירה. כך גם יפן. זו הסיבה שהם צריכים מלחמה", הוא טוען.

"הם חושבים שבכניסה למלחמה, שזה יהיה התירוץ לחדלות החוב. הם פשוט לא ישלמו לסין. אם הם ינסו למכור את החוב שלהם - בהצלחה. אותו דבר קורה באירופה".

"אז ברגע שזה קורה, אתה נכנס למלחמה, וזה התירוץ שלהם, זה מה שמחסל פנסיות וכו'. ואז הם יכולים להאשים את פוטין".

"ואז, עם כל עניין ה-CBDC (המטבע הדיגיטלי של הבנק המרכזי) . . . . קרן המטבע הבינלאומית כבר השלימה את המטבע הדיגיטלי שלה, והם רוצים שזה יחליף את הדולר כמטבע הרזרבה של העולם. . . . האנשים האלה נואשים ורק מנסים להיאחז בשלטון. אף אחד לא רוצה לוותר על זה, ואף אחד לא רוצה לעשות רפורמה".

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


אז מה האדם הפשוט צריך לעשות עכשיו?

ארמסטרונג אמר במפתיע, "אני חושב שצריך, בבטחה, אספקת מזון של שנתיים... זה מה שיש לי. זה לא רק שהמחירים יעלו, אלא בעיקר בגלל שיהיה מחסור. ואז, אין לדעת מה הם הולכים לעשות עם המטבע... הם יעשו כל מה שהם צריכים לעשות כדי לשרוד. זה מה שממשלות תמיד עושות".

ארמסטרונג אומר שהנתונים העדכניים ביותר שלו מצביעים על כך שדירוג האישור של הממשל בארה"ב גרוע יותר מדרוג האישור החיובי של ביידן העומד על 8%.

הקונגרס, לפי ארמסטרונג, בתחתית עם דירוג אישור של 7%. ארמסטרונג אומר מזה זמן רב שאנשים יקנו זהב וכסף כשהאמון בממשלה יתרסק.

זה בדיוק מה שארמסטרונג רואה ברחבי העולם היום. הזהב סביב רמת ה-$2,300, וארמסטרונג רואה "ריצת זהב וכסף חדשה בקרוב".

המלחמה מגיעה גם במוקדם מאשר במאוחר עם ההכרזה שאוקראינה תצטרף לנאט"ו כבר ביולי.

כשהמלחמה הבאה מתחילה, ארמסטרונג מזהיר,

"תצטרכו לעקוב אחר הבנקים כי הריבית לטווח ארוך הולכת לעלות. אף אחד לא רוצה לקנות חוב ממשלתי, ויהיו שיצטרכו להתכופף בשלב הזה של המשחק".

ארמסטרונג גם צופה תפנית גדולה לקראת השבוע הזה ושמיתון יתחיל אז וימשיך עד 2028, שהתמ"ג ימשיך לרדת, והאינפלציה תמשיך לעלות.

ארמסטרונג אומר שזו הסערה המושלמת ל"כלכלת סטגפלציה" אימתנית.

הינה הראיון בן ה-54 דקות.

 

44% לא
56% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE