הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
קליפורניה בפנים: אלו הן 10 המדינות המסוכנות ביותר בארה"ב
הדירוג התבסס על כמות הפשעים האלימים ופשעי הרכוש, ומצא כי ניו מקסיקו היא המדינה המסוכנת ביותר עם 780 מקרים לכל 100,000 תושבים

שיעור הפשיעה האלימה בארצות הברית נמצאת במגמת ירידה מאז ההחמרה שנראתה בתקופת מגפת הקורונה, אך כל מדינה מתקדמת בקצב משלה – ויש כאלה שעדיין ממש לא בטוחות עבור התושבים שלהן.

דירוג חדש שהורכב על ידי US News המבוסס על פשעי אלימות ורכוש ברחבי ארה"ב, נמצא כי ניו מקסיקו היא המדינה המסוכנת ביותר מכל 50 המדינות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ניו מקסיקו מחזיקה שיעור פשיעה אלימה של 780 מקרים על כל 100,000 איש, ואילו שיעור הפשיעה ברכוש עומד על 2,984 לכל מאה אלף תושבים.

דרום ארה"ב והמערב כיכבו בדירוג הלא מחמיא.

את המקום השני תפסה לואיזיאנה, שכבר התרגלה להיות מדורגת בראש המקומות המסוכנים בארה"ב, עם שיעור פשיעה אלים של 629 לכל 100,000 איש.

בלואיזיאנה יש גם את אחת הערים המסוכננות ביותר בארה"ב – מונרו, שבמשך שנתיים תפסה את המקום הראשון עד שירדה בדירוג לטובת בסמר שבאלבמה.

לתושבי מונרו, בה יש את אחד משיעורי הרצח הגבוהים ביותר בארה"ב, יש סיכוי מזעזע של 1 ל-38 שהם יהפכו לקורבן לפשע אלים.

קולורדו הגיעה למקום השלישי בדירוג, ולה יש את השיעור הגבוה ביותר של פשעי רכוש – 3,148 לכל מאה אלף תושבים. מלבד זאת, למדינה ההררית יש גם את אחד משיעורי ההתאבדות הגבוהים ביותר בארה"ב.

את המקום הרביעי תפסה ארקנסו, עם 2,452 מקרי עבירות רכוש על כל מאה אלף תושבים, ושיעורי פשיעה אלימה גבוהים של 645 מקרים.

וושינגטון וטנסי הגיעו למקום החמישי והשישי. אלסקה נמצאת אחריהן – ולמרות ששיעור האוכלוסייה שלה הוא השלישי הנמוך ביותר, שיעור פשע הרכוש עומד על 1,789 לכל 100 אלף איש, ושיעור הפשיעה האלימה השני בגובהו בארה"ב, עם 759 מקרים.

שלושת המדינות שסגרו את הרשימה הן אורגון, קליפורניה, ומיזורי

 

4% לא
96% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE