הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
יום הזיכרון בלוס אנג'לס: פרויקט 'גיבורים' באירוע לתושבי האזור
האירוע ישלב מוזיקה חיה וסצנות דוקומנטריות שמטרתן לזכור ולהביא כבוד לקורבנות וגיבורי ישראל, כאשר כל ההכנסות ייתרמו לתושבי הדרום שנפגעו בטבח שמחת תורה

אירוע לכבוד יום הזיכרון לחללי מערכות ישראל ונפגעי פעולות האיבה, ייערך בואלי וילג' שבלוס אנג'לס על ידי פרויקט HEROES.

הפרויקט, שפועל ללא מטרות רווח, הוקם בעקבות אירועי ה-7 באוקטובר במשימה להפיץ את הסיפור היהודי דרך הנרטיב של גבורה ולא של קורבנות.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

האירוע, שמטרתו לזכור ולכבד את גיבורי וקורבנות טבח שמחת תורה וכל היהודים שנפלו עבור ארצם, יכלול במת מולטימדיה שתשלב שירים וסרטונים עם מוזיקה חיה, סצנות דוקומנטריות, יצירות וידאו ועוד – בעברית ובאנגלית, כאשר כל ההכנסות מהאירוע ייתרמו לתושבי הדרום שהושפעו בטבח שמחת תורה.

בעמוד האירוע נכתב: "לאור עליית האנטישמיות המפחידה ברחבי העולם, אנו יודעים שהחוויה העוצמתית, המרגשת והייחודית הזו נחוצה ורלוונטית עבור רבים מאיתנו. אנו מקווים שעל ידי הענקת כבוד לגיבורים היהודים, זה יביא תחושה חדשה של גאווה, ריפוי, כוח ואחדות עבור יהודים רבים, הן בישראל והן ברחבי התפוצות".

מי שעומד מאחורי האירוע היא חברת ההפקות Teev Events, שהוקמה בשנת 1994, שבאתר שלה נכתב כי מטרתה "להביא תרבות ישראלית באיכות גבוהה כדי לעזור לאחד את הקהילות היהודיות אמריקאיות והישראליות, כמו גם את הקהילה האמריקאית בכלל".

כרטיס לאירוע עולה 55 דולר, והוא יתקיים בבית הכנסת עדת איראל שבואלי וילג', בכתובת: 12020 Burbank Boulevard.

פרטים נוספים ניתן למצוא כאן.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE