הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאחר שקראו להקים ח'ליפות מוסלמית בגרמניה הפעילים הסאלפיסטים מתלוננים - "מצנזרים אותנו"
בעקבות הפגנה שזכתה לביקורת נרחבת בשל סיסמאות אנטישמיות שלוו בקריאה להקמת מדינת-דת איסלאמית בגרמניה פעילים בארגון איסלאם פונדמנדטליסטי בגרמניה יוצאים לרחובות במחאה

אנשי קבוצה סלאפית מוסלמית בגרמניה טוענים לצנזורה לא הוגנת לאחר שהוטלו תנאים מחמירים קריאה להקמת ח'ליפות בגרמניה ועל רטוריקה אנטישמית...

 


אלפי אסלאמיסטים יצאו בשבת שוב לרחובות העיר המבורג בשל מה שהמארגנים כינו "הגנה על ערכי האסלאם" מול הפחדה פוליטית וצנזורה תקשורתית.

המחאה אורגנה על ידי קבוצה שנחקרת על ידי סוכנות הביון הפנימית של המבורג בגין "קיצוניות".

הקבוצה טענה בחשבונות המדיה החברתית שלה שיותר מ-6,000 מוסלמים השתתפו במחאותיה, אם כי הערכות המשטרה מעמידות את הנתון קרוב יותר ל-2,300.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ההפגנה באה כתגובה לניסיונות האחרונים של פוליטיקאים גרמנים להגביל את פעילותם לאחר שהצעדה האחרונה שערכו בעיר הנמל עוררה זעם על רקע הקריאות לגרמניה להפוך לח'ליפות על פי חוק השריעה, והשמעת סיסמאות אנטישמיות. הקבוצה הקיצונית המכונה 'אינטראקטיב מוסלם' טענה כי היא רוצה "להוות דוגמה" להגנה על "זהות אסלאמית", וטענה כי הדרישה ממוסלמים "להתחייב לערכי המערב" היא "שקר השנה".

ההפגנה שלהם לבסוף הותרה בתנאים מחמירים, שכללו איסור על רטוריקה אנטישמית, על קריאות להקמת ח'ליפות, ועל הסתה או שנאה. המארגנים כינו את התנאים "מדכאים" וחשפו כי ביקשו ייעוץ משפטי כדי להילחם בגזרה.

בתוך כך, לאחר המחאה השנויה במחלוקת שנערכה בחודש שעבר, שרת הפנים הפדרלית של גרמניה, ננסי פאסר, גינתה את ההפגנה למרות שהיא זאת שבעבר יזמה מדיניות גבולות פתוחים אשר עודדה מיליוני מוסלמים להגיע לגרמניה.

"קשה לשאת הפגנה איסלאמיסטית מהסוג הזה ברחובות שלנו", אמרה ל-Tagesspiegel.

היא גם סיפרה לעיתון Funke בשבוע שעבר כי התנאים החדשים שהוטלו על פעילות הקבוצה המוסלמית העניקו למשטרה כוח רב יותר להתערב ולפזר את המשתתפים במידת הצורך.

"כל מי שמעדיף לחיות בח'ליפות, ולכן בתקופת האבן, מתנגד לכל מה שגרמניה מייצגת. אנחנו מגנים על החוקה שלנו - באמצעות החוקה שלנו", אמרה.

9% לא
91% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE