הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ימים אחרי הפתיחה החגיגית: רכבת ההרים מהמהירות בעולם נאלצה לסגור עד להודעה חדשה
פארק השעשועים באוהיו הודיע כי המתקן החדש נדרש לעבור "השלמת שינוי מכני" במשך תקופה לא ידועה - זאת פחות מעשרה ימים אחרי שהמתקן העלה נוסעים לראשונה

חובבי האקסטרים חיכו לה במשך תקופה ארוכה – וימים ספורים אחרי פתיחתה החגיגית של רכבת ההרים מהגבוהות והמהירות בעולם, היא כבר נאלצה להיסגר ללא הגבלת זמן.

רכבת ההרים Top Thrill 2 עם שלושה שיגורים, שתי נקודות שיא של 130 מטרים ומהירות מרבית של כ-190 קמ"ש, נבנתה בפארק השעשועים Cetar Point שבאוהיו.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

פארק השעשועים ערך פתיחה חגיגית ביום שבת ה-4 במאי עם תורים ארוכים של מבלים אמיצים במיוחד. אבל כבר ביום ראשון האחרון, ה-12 במאי, האטרקציה נסגרה.

הסיבה לכך היא שיצרן רכבת ההרים נדרש לבצע "השלמת שינוי מכני" – כך כתב הפארק ברשתות החברתיות. "לאחר מכן, השותפים השונים, יחד עם צוות התחזוקה של הפארק, יבצעו בדיקה יסודית לפני שיאשרו הן את השינוי והן את הפתיחה המחודשת של האטרקציה".

אבל 'סידר פוינט' לא יכלה להתחייב כמה זמן ייקח עד קבלת האישור ופתיחת המתקן.

"אנחנו יודעים שהאורחים שלנו נרגשים לחוות את רכבת ההרים המדהימה הזאת, ואנחנו שותפים לאכזבה שלכם מכך שלא נוכל להפעיל אותה... אנחנו נעשה הכל כדי לפתוח מחדש את הרכבת, ברגע שנהיה בטוחים שנוכל לספקת את חווית הנסיעה שמגיעה לאורחים שלנו", נמסר.

 

 

רכבת ההרים החדשה החליפה את ה-Top Thrill Dragster המקורית, שהייתה השנייה בגובהה בעולם, אשר סגורה לחלוטין מאז 2021 לאחר שחתיכת מתכת התברגה החוצה, פגעה ברייצ'ל האווס בת ה-45 שחיכתה לעלות על המתקן, ופצעה אותה קשה עם פגיעות מוחיות חמורות.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE