הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
טייקון הנדל"ן האמריקאי שמתכנן לקנות את Tiktok
למשקיעים האמריקאים הפוטנציאליים שיבקשו ליצור מהפכה בעולם התקשורת העולמי יש כחצי שנה לרכוש את טיקטוק עד שהאפליקציה תוצא מהחוק באופן סופי - עתה משקיע בכיר במיוחד מתכנן את ההשתלטות

איל הנדל"ן האמריקאי פרנק מק'קורט חשף ביום רביעי כי הוא מתכנן להקים קונסורציום לרכישת אפליקציית המדיה החברתית TikTok מהבעלים הסיני שלה.

המאמץ מגיע לאחר שנשיא ארה"ב ג'ו ביידן חתם באפריל על חוק המבקש לאלץ את בעלי הפלטפורמה ByteDance למכור את האפליקציה או לעמוד בפני איסור מוחלט מפעילות במדינה.

החוק מעניק ל-ByteDance 270 לעמוד בדרישות, או ש-TikTok ימחק מחנויות האפליקציה המשרתות לקוחות אמריקאים.

ByteDance, שקוראת תיגר על החוק אמרה שאין לה כוונה למכור את האפליקציה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

במהלך השנים האחרונות, מספר מחוקקים בארה"ב העלו טענות בנוגע לפרצות והפרות אבטחה לכאורה על ידי TikTok, אשר מצידה הכחישה בתוקף את ההאשמות.

מק'קורט, היו"ר הבכיר של ענקית הנדל"ן המשפחתית, "מק'קורט גלובל", והבעלים לשעבר של קבוצת הלוס אנג'לס דודג'רס, אמר שהוא מתכנן לקנות ולבנות מחדש את TikTok כ"גרסה חדשה וטובה יותר של האינטרנט".

"אנו רואים ברכישה הפוטנציאלית הזו הזדמנות מדהימה לזרז אלטרנטיבה למודל הטכנולוגי הנוכחי", אמר מק'קורט בהצהרה.

לדברי איש העסקים, TikTok מציגה את "הטוב והגרוע ביותר של האינטרנט" על ידי חיבור של מיליוני אנשים ומאפשרת להם להיות יצירתיים.

"מצד שני, הם לא יכולים לחלוק באמת את הערך שנוצר, והנתונים שלהם נגרדים ונגנבים ונשלחים לסין", אמר.

מק'קורט אמר שהוא עובד עם בנק ההשקעות Guggenheim Securities, חברת עורכי הדין Kirkland & Ellis, ומספר אקדמאים וטכנולוגים במאמץ להכין את הצעת הרכישה של TikTok.

הוא טוען שהמטרה תהיה להעביר את אפליקציית שיתוף הווידאו לפרוטוקול דיגיטלי המבוסס על קוד פתוח.

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE