הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
להיילי ביבר יש חשק הריון מוזר ביותר - והיא מבקשת: "אל תשפטו אותי!"
אשתו בת ה-27 של ג'סטין ביבר משוויצה בבטן ההריונית שלה, ומשתפת את העוקבים במאכל המוזר שהיא חושקת בו – שהוא חמוץ, מלוח וחריף בו זמנית

לפני כשבוע ג'סטין והיילי ביבר הודיעו בחגיגיות כי הם מצפים לילד ראשון, והדוגמנית בת ה-27 החלה להשוויץ באינסטגרם בבטן הקטנה שלה שגודלת לה לאיטה.

היא גם שיתפה את העוקבים בחשקים המוזרים שיש לה לאחרונה, ובסטורי שפרסמה ביום רביעי הציגה את המאכל האהוב עליה כרגע: סלט ביצים על מלפפון חמוץ, ורוטב חריף. "ולא, אסור לכם לשפוט אותי!!", כתבה בצחוק.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

שעות לפני כן, היילי פרסמה תמונות שלה עם מכנס ג'ינס רחב וחולצת קרופ טופ ורודה עם נצנצים, סטייל שמזכיר את שנות ה-90, כאשר היא מניחה את ידה על הבטן שמבצבצת.

בתמונה נוספת היא ממש דאגה שאף אחד לא יפספס, שכן זווית הסלפי הייתה מהבטן התחתונה כאשר היא יושבת ושותה קפה קר.

 

 

העדכונים של היילי הגיעו שעות אחרי שצלמי הפפראצי הצליחו לתעד אותה ואת ג'סטין, לראשונה מאז שהם הודיעו לעולם שהם בדרך להיות הורים. הדוגמנית לבשה חליפה שחורה אוברסייז, עם חולצת בטן שעם השבועות היא תהיה צמודה מדי.

בשבוע שעבר, כאמור, השניים פרסמו באינסטגרם סרטון ומספר תמונות של טקס חידוש הנדרים שערכו בהוואי, כאשר ג'סטין התלבש בקז'ואל שלו – בעוד שהיילי לבשה שמלת כלה צמודה שמראה בבירור שהיא בהריון.

 

 

75% לא
25% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE