הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
תושב פלורידה כמעט גורש לג'מייקה: "לא האמינו שאני אזרח"
הטרגדיה של פיטר בראון היתה פשוטה - הוא נשא שם זהה של אדם מג'מייקה שהיה מועד לגירוש על ידי ICE, בדקה ה-90 הוא ניצל לאחר שתעודת הלידה שלו הובאה לשוטרים

תושב מפלורידה תובע בימים אלה שוטר בכיר בפלורידה קיז, בטענה שעצר אותו בשל עבירה על חוקי ההגירה הפדרליים וכמעט גירשו בלא סיבה. 

פיטר שון בראון סיפר כי היה רחוק שלושה ימים מגירוש לג'מייקה, למרות שנולד בפילדלפיה. הוא מאשים את השריף של מחוז מונרו ריק רמזי במצב הקשה אליו נקלע.

"זה היה מצב של חסר אונים", אמר בראון מחוץ לבית המשפט הפדרלי במרכז מיאמי, "כאזרח, אתה לא חושב שזה באמת אפשרי, כי זה נגד מה שגדלנו להאמין שהמדינה שלנו מבוססת עליו".

בשנת 2018, בראון שוחרר על תנאי בגין התנגדות למעצר, הוא נכשל בבדיקת סמים והגיע לכלא במחוז מונרו בגין הפרת תנאיו. לאחר שהעניין נפתר, הוא נעצר מחדש בשל צו הגירה שנכתב עבור פיטר בראון אחר. תלונה בת 19 עמודים מפרטת כיצד סוהרים במחוז מונרו התעלמו מהטענות החוזרות ונשנות של בראון כי הוא הבחור הלא נכון, וכי הוא אזרח ארה"ב, נולד בפילדלפיה וגדל בניו ג'רזי.

"ברור שמשרד השריף של מחוז מונרו אחראי", אמר איי.ג'יי הרננדז אנדרסון המייצג את בראון יחד עם עורכי דין מה-ACLU, "הם לא עשו שום דבר על סמך ההצהרות וההסברים של מר בראון שהוא אזרח ארה"ב", אמר הרננדז אנדרסון.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


עורך דינו של השריף רמזי התעקש על שלושה מסמכי הגירה, שכוללים צו, וצו הרחקה, שהם כל מה שצריך כדי להחזיק אסיר במעצר ICE.

"כשיש לך את שלושת הדברים האלה... אין שום חוק שמחייב אותך לחקור יותר", אמר עורך הדין אנדרו ג'ולי לשופט.

עורך דינו של בראון טען שהשריף לא נקט אפילו צעד אחד כדי לבדוק אם המידע שגוי, ושהחזקתו הפרה את התיקון הרביעי של החוקה האמריקאית, המגן מפני חיפושים ומעצרים בלתי סבירים.

בראון אמר שסוכן ה-ICE השלישי שאיתו בא במגע הקשיב לסיפורו והחל לטפל במידע השגוי. העניין הגיע לסיומו במהירות כאשר תמונה של תעודת הלידה של בראון נשלחה לפקידי ICE.

"לעולם לא הייתי חושב שאני עומד לעמוד שלושה ימים מגירוש לאזור שאליו נסעתי לשייט פעם כתייר", אמר בראון.

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE