הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
רגע לפני העלייה לבמה בלוס אנג'לס: בוטל מסע ההופעות של ליאור נרקיס בארה"ב
הזמר טען כי נבצר ממנו מלעלות לבמה בשל התרעה ביטחונית וסיבות בירוקרטיות, אם כי במהרה הוא מחק את הטענה לעניין ביטחוני. "הגענו לתת את הלב והנשמה, אמן ונפגש בקרוב"

ליאור נרקיס הודיע על ביטול סיבוב ההופעות שלו בארצות הברית, ממש ברגע האחרון לפני שהיה אמור לעלות על הבמה בלוס אנג'לס.

הזמר הגיע לארצות הברית עבור מסע הופעות לרגל חגיגות יום העצמאות של מדינת ישראל, שכלל את לוס אנג'לס, ניו יורק ומיאמי.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אך כשעתיים בלבד לפני ההופעה הראשונה בהוליווד, הוא פרסם בחשבון האינסטגרם שלו תמונה משדרת הכוכבים – והסביר כי הוא נאלץ לבטל את כל ההופעות המתוכננות בשל התרעה ביטחונית ועניין בירוקרטי - מה שהכניס רבים מהקהילה הישראלית ללחץ גדול.

זמן קצר מאוד לאחר פרסום הפוסט, נרקיס ערך אותו ומחק את הטענה לעניין ביטחוני.

"קהל אהוב ויקר שלי", כתב נרקיס בפוסט, "למרות שאני כבר כאן בארה"ב נבצר ממני לקיים את ההופעות שתוכננו עקב סיבות בירוקרטיות. הובטח לנו שנקבל ויזת אומן שנוכל להופיע כחוק, ומכך שעד לרגע זה לא התקבל האישור המבוקש, לצערי אנחנו נאלצים לדחות את כל ההופעות בארה"ב".

"הגענו עד לכאן לתת לכם את כל הלב והנשמה. מחכה לראות אתכם, מתפללים לבשורות טובות לכולנו ואמן שנפגש בקרוב בעז"ה. עמכם הסליחה", הוסיף נרקיס לצד אימוג'י של לב שבור ודגל ישראל.

הטענה להתרעה ביטחונית הכניסה רבים בקהילה הישראלית בלוס אנג'לס ללחץ גדול, וכמה הגיבו לפוסט שלו בכעס: "למה להפחיד פה את כולם? דיברתי עם הקונסוליה והם אומרים אין לא הייתה שום התרעה", כתבה אחת הגולשות.

גולשת נוספת כתבה: "על פי הקונסוליה, אין שום התרעות בקהילה והם לא יודעים על שום דבר כזה. זה לא בסדר להפחיד את כולם סתם. גם כך כולם פה מתמודדים עם הרבה".

 

13% לא
87% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE