הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אבריל לאבין מתה והוחלפה בכפילה? הזמרת הקנדית מגיבה לשמועה העתיקה
לאבין בת ה-39 נמצאת במרכזה של תיאוריית קונספירציה בת שנים רבות, והעובדה שהיא נראית כל כך צעירה לא מאוד עוזרת לה להדוף את השמועות. אבל היא לא לוקחת את זה קשה: "זה מצחיק אותי"

שנים רבות שרצה לה תיאוריית קונספירציה לפיה אבריל לאבין מתה בשנת 2003 – ומאז היא הוחלפה בדופלגנרית, כלומר מישהי שנראית בדיוק כמוה, בשם מליסה.

השמועה, שמקורה כנראה באתר מעריצים ברזילאי, טענה שללאבין נמאס להיות מפורסמת אז היא שכרה כפילה שתגיעה במקומה לאירועים השונים. התיאוריה טוענת שבשלב כלשהו, בין יציאת האלבום Let Go משנת 2002 לבין Under My Skin שיצא בשנת 2004, הזמרת מתה – וחברת התקליטים החליטה לקחת את מליסה בתור לאבין במשרה מלאה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"זה פשוט מצחיק אותי", אמרה הזמרת בת ה-39 בראיון לפדוקאסט של אלכס קופר, Call Her Daddy. "כלומר, מצד אחד כולם אומרים, 'את נראית בדיוק אותו הדבר. לא הזדקנת יום אחד'. אבל אז אנשים אחרים אומרים תיאוריית קונספירציה שאני זו לא אני".

"ובכנות", היא המשיכה, "זה לא כל כך נורא. זה יכול להיות יותר גרוע, לא? אני מרגישה שיש לי אחד טוב, אני לא חושבת שזה שלילי", אמרה בהתייחסותה לשמועות שונות על סלבריטאים שונים, והבהירה: "ברור שאני זו אני, זה כל כך מטומטם".

המראיין קופר ענה לזמרת הקנדית: "אני אומר לך, מה שמטורף זה שלא הזדקנת. אני בוהה בך, ואני כאילו, אלוהים אדירים, את נראית ממש אותו הדבר כמו פעם".

זו לא הפעם הראשונה שלאבין הודפת את השמועות הללו. בשנת 2022 למשל, היא אמרה: "זה לא הגיוני, ומאוד אקראי. תיאוריות שאני זו לא אני? שאני שיבוט? אני לא יודעת, זו השמועה הכי מוזרה ששמעתי".

 

 

15% לא
85% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE