הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
לאוהבי התה – אלו הם הסוגים שיעזרו לכם לרדת במשקל
ללא קלוריות, כמות גדולה של מים ורכיבים בריאים כמו נוגדי חמצון וקפאין שמסייעים לזירוז חילוף החומרים ושריפת השומן – תה הוא בהחלט אחד המשקאות הטובים ביותר

תה הוא בהחלט משקה בריא, שכן הוא מורכב ברובו ממים ורכיבים טבעיים. וכך גם יש כמה חליטות שיכולות לעזור לכם לרדת במשקל – כך הסבירה הדיאטנית לורן מנאקר.

תה ירוק הוא בהחלט יעיל למטרת החיטוב, שכן הוא מכיל נוגדי חמצון וקפאין אשר ידועים בסיוע בירידה במשקל.

נוגדי החמצון תומכים בחילוף החומרים, עוזרים לגוף לשרוף שומן ולהפחית שומן באזור הבטן. קפאין מאיץ את הקצב שבו הגוף שורף את הקלוריות, ועוזר לו להשתמש בשומן כמקור אנרגיה.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

תה שחור – כנראה תהיה בחירה נהדרת לארוחת הבוקר. הוא עובר תהליך תסיסה המגביר את רמות הפלבנואידים, שנחשבים כמסייעים לחילוף החומרים ותורמים לירידה במשקל. זאת נוסף לנוגדי החמצון והקפאין שיש בו.

תה אולונג (Oolong) הוא תה סיני, עם מספר תרכובות של נוגדי חמצון שמסייעים להרזיה. רכיבים ביו-אקטיביים בתה משפרים את חילוף החומרים ומגבירים את יכולת הגוף לשרוף שומן בצורה יעילה יותר.

כמו כן, מנאקר הצביעה על מחקרים כי תה אולונג עשוי להוריד את רמות האינסולין והסוכר בדם.

תה נענע יכול לשפר את העיכול בזכות המנטה, שמרפה את שרירי מערכת העיכול ומסייעת לנפיחות. כמו כן, מחקרים מראים שריח הנענע פועל כמדכא תאבון.

תה ג'ינג'ר הוא נהדר – שכן השורש פועל כנוגד חמצון חזק ואנטי דלקתי, שגם משפר את יכולת הגוף לשרוף קלוריות.

תה היביסקוס הוא חלופה מעולה ונטולת קלוריות למשקאות מתוקים אחרים. זאת נוסף לתרכובות של ההיביסקוס, שיכולות להגביר את ספיגת הפחמימות, לצד השפעות נוגדות השמנת יתר והצטברות שומן.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE