הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מהגרים סינים מתחזים לנהגי משלוחים – וחודרים לבסיסים צבאיים אמריקאים
ולא מדובר רק במהגרים מסין, אלא גם מאיראן ורוסיה, ואפילו גורמים שונים הקשורים לארגוני טרור אסלאמיסטיים – שמגיעים לאתרים רגישים ומצלמים ומקליטים

כמות המהגרים הסינים בארצות הולכת וגדלה – וכך גם מתחזק החשש לביטחון לאומי שכן הם מנסים לחדור לאתרים צבאיים רגישים.

מחוקק אמריקאי אמר בראיון ל'דיילי מייל' כי בשנה שעברה לפחות מאה אזרחים סינים ניסו להיכנס לבסיסים צבאיים אמריקאים או מתקנים רגישים אחרים.

לעתים קרובות הם מתחזים לתיירים או עובדים בכוונה כנהגי DoorDash שכביכול טעו במסלול הנסיעה ומצאו את עצמם באתרים פדרליים רגישים וסודיים.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

ולא מדובר רק באזרחים סינים – אלא נראית מגמת עלייה של פעולות דומות מצד מהגרים איראנים, רוסים וכאלה הקשורים לארגוני טרור מהמזרח התיכון. כך חשף הנציג הרפובליקני גלן גרות'מן מוויסקונסין.

"היו דיווחים מחוץ לבסיסים הצבאיים שלנו על אזרחים זרים שמצלמים ומקליטים מה קורה", אמר גרומת'מן, והצביע על דיווחים אחרים לרחפנים שהופעלו באזורים רגילים.

לטענתו, חלק מאותם אזרחים זרים שמגיעים בסמוך לבסיסים רגישים, "מתקבלים לעבודה ב-DoorDash ואז מסתובבים ובודקים מה הם יכולים לגלות".

"זה לא היה ברמה כזו משמעותית לפני כמה שנים", אמר הרפובליקני מוויסקונסין, שהזכיר כי העלייה בניסיונות הריגול מגיעה ברקע נתוני שיא של אזרחים זרים שאינם היספנים שעוברים את גבול מקסיקו אל תוך ארה"ב, ומגיעים ללב המדינה.

על פי הנתונים של סוכנות המכס והגנת הגבולות (CBP), מאז חודש אוקטובר נעצרו כמעט 25,000 אזרחים סינים בגבולות ארה".

בחודש מרץ האחרון נחשף כי מהגר סיני בלתי חוקי נעצר בבסיס צבאי בקליפורניה לאחר ש"נכנס ללא אישור והתעלם מהדרישה לעזוב את המקום".

התקרית הזו הגיעה ברקע הפיכת גבולות קליפורניה למוקד מעבר הגבול העיקרי, אחרי שטקסס הצליחה לבלום את המספרים ולהרתיע את המהגרים.

 

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE