הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
אנליסט פוליטי בכיר: "ביידן לא יהיה המועמד הדמוקרטי"
הדברים נאמרו על ידי מושל אוהיו לשעבר, רפובליקני המתנגד לטראמפ, שניתח את תוצאות הסקרים ואת תחושות הציבור האמריקאי, והצביע על "ההופעות הפומביות" החלשות של ביידן

כחצי שנה לבחירות לנשיאות ארצות הברית, הולכות ומתגברות ההשערות כי בסופו של דבר ג'ו ביידן לא יהיה המועמד מטעם המפלגה הדמוקרטית.

המושל הרפובליקני לשעבר של אוהיו, ג'ון קייסיק שמשמש כעת כאנליסט הפוליטי של רשת MSNBC, תמך בבחירתו של ביידן לנשיאות ארה"ב והוא נמנה בין מתנגדיו של טראמפ.

אבל בפאנל האחרון שהשתתף בו, קייסיק אמר כי לא ניתן להתעלם מהמציאות של אחוזים נמוכים בסקרים והופעות פומביות גרועות של ביידן, ומנה סיבות נוספות להאמין שהמפלגה הדמוקרטית תבחר לבסוף מישהו אחר.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


(צילום: Getty Images)

 

"אני מתחיל לחשוב שיש אפשרות אמיתית שג'ו ביידן לא יהיה המועמד הדמוקרטי", הכריז קייסיק.

לאחר שציין כי טראמפ מנצח את ביידן בסקרים במדינות רבות, קייסיק המשיך: "העובדה שהכלכלה לא מתייצבת ואנשים סובלים, העובדה שהציבור אמר שאין לו ביטחון שג'ו ביידן יכול לתקן את המצב, ההופעות הפומביות שלו לא היו טובות במיוחד, ועכשיו הם הסכימו לדיבייטים", אמר בהתייחסות לשני העימותים הנשיאותיים שצפויים להיערך בחודש הבא ובספטמבר.

מושל אוהיו לשעבר, שכיהן בתפקיד בין השנים 2011 עד 2019, אמר כי דעתו מגיעה לאחר שיחות עם "הרבה אנשים" והסקרים הלא מחמיאים. "אני רואה את המספרים. הסקר מהשבוע שעבר הצביע שלא רק שהציבור חשב שביידן לא יכול לתקן ואפילו שמו את טראמפ הרבה לפניו, אלא הם גם אמרו שהם לא חושבים שביידן כשיר כמו טראמפ".

כאמור, למרות היותו רפובליקני, קייסיק תמכ בביידן לנשיאות 2020 והפיע אז בקמפיין של ביידן כדי לומר לציבור האמריקאי ש"ארה"ב נמצאת בצומת דרכים" ואזהיר מפני "הליכה בדרך הלא נכונה" עם טראמפ.

 

 

46% לא
54% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE