הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
"תזרקו אותו לכלא": סלבריטאים מגיבים לסרטון של פאף דדי מכה באכזריות את זוגתו
50 סנט, אוברי אודיי ומפורסמים נוספים הגיבו לתיעוד המחריד ממסדרונות המלון בלוס אנג'לס, שם הראפר שון קומבס נראה מפיל את זוגתו לרצפה, בועט בה וגורר אותה. "מפלצת"

פרסום התיעוד בו הראפר שון 'דידי' קומבס מכה את זוגתו לשעבר הסעיר את התעשייה, וסלבריטאים כמו 50 סנט, אמלי רטקאוסקי ואוברי אודיי גינו ותקפו בפומבי.

50 סנט, שכבר תקופה ארוכה מסוכסך עם 'פאף דדי', כתב בציניות: "עכשיו אני בטוח שפאף לא עשה את זה, הוא חף מפשע וזה לא מוכיח כלום!", והוסיף כי "זה מה שעורכי הדין שלו יגידו, אלוהים יעזור לכולנו".

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

בפוסט נוסף של הראפר, 50 סנט שיתף את הצהרת ה-Enough is Enough של קומבס שפרסם בדצמבר האחרון בה טען לחפותו מכל האשמות שהוגשו נגדו: "אני אהיה ברור: לא עשיתי שום דבר מהדברים הנוראיים שנטען. אני אלחם על שמי, על משפחתי ועל האמת", כתב אז.

לצד שיתוף אותה הצהרה, 50 סנט כתב: "מבחן גלאי השקר – קבע שזה היה שקר".

 

 

גם דוגמנית העל אמילי רטקאוסקי הגיבה לסרטון המחריד, אלא שעשתה זו בפשטות לעומת 50 סנט, וכתבה בחשבון ה-X שלה: "מפלצת".

 

 

הזמרת אוברי אודיי, שעבדה בעבר עם קומבס, כתבה: "התמונה נעשית הרבה יותר ברורה עבור כולכם... אנשים שניצלו מהתעללות או כל אדם שמקבל טריגר בקלות, אולי לא ירצו לצפות".

דייס פורטנוי, מייסד Barstool Sports, כתב: "תזרקו את דידי לכלא. תזרקו את המפתח. תזרקו את כל מי שהיה לו את הסרטון הזה ושמר על פה סגור".

כזכור, תיעוד משנת 2016 ממסדרונות בית מלון בלוס אנג'לס, ניתן לראות את קומבס מכה באכזריות את זוגתו לשעבר, קייסי ונטורה וגורר אותה על הרצפה.

ונטורה תבעה את קומבס והאשימה אותו בהתעללות פיזית ומינית, אבל יום אחד בלבד לאחר מכן היא ביטלה את התיק אחרי שהצדדים הגיעו להסכם.

 

 

 

3% לא
97% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE