הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
ממערת המוות לשערי הגיהנום: אלו הן האטרקציות המסוכנות בעולם
למי שמחפש ריגושים מומלץ לשמור את היעדים הבאים, שיבטיחו לכם חוויה ייחודית מרתקת - עם הר געש ואגם לבה בצבע טרוקיז, אגם גופרית רעיל בצבע צהוב ומערת מוות שתהרוג כל יצור חי

יש את אלה שעושים טיולי שופינג בניו יורק, פריז או ברלין, יש אתה אלה שטסים לקצה השני של העולם כדי לעשות טרקים בדרום אמריקה או דרום מזרח אסיה – ויש את אלה שמחפשים את האטרקציות שיסכנו את חייהם וירגשו אותם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


מערת המוות, קוסטה ריקה 

 

אחת האטרקציות המסוכנות ביותר בעולם היא מערת המוות בקוסטה ריקה, שכן היא פולטת רמות גבוהות של פחמן דו חמצני ולמעשה הורגת מיד כל יצור שנכנס.

בכניסה למעלה שנראית ממש רגילה, מוצב לו שלט אזהרה מעוטר בציור גולגולת, האומר: "סכנה! אין מעבר מעבר לנקודה זו".

השלט הזה מרתיע רבים, אבל רק מעלה את רמת הריגוש בקרב אחרים שמגיעים מלאי סקרנות. למרבה המזל, פתח המערה הוא קטן מדי כך שבני אדם לא באמת יכולים להיכנס.

 

מדבר דנקיל, אתיופיה

 

מדבר דנקיל שבצפון-מזרח אתיופיה זכה לכינוי "המקום האכזרי ביותר על פני כדור הארץ", זאת בשל הרי הגעש הפעילים, הטמפרטורות הגבוהות המגיעות למעל 50 מעלות צלזיוס והגזים הרעילים הנפלטים מהקרקע.

תמצאו שם אגם גופרית עצום בצבע צהוב, הר געש שמתפרץ ללא הפסקה ואגם לבה שמתמלא ללא הרף, בור הנראה כמו סצנת חורבן מהתנ"ך הידוע בתור 'השער לגיהנום' – ובסמוך מישורי מלח מדהימים.

 

הר הגעש קאווה איג'ן

 

הר הגעש קאווה איג'ן שבמזרח ג'אווה באינדונזיה מושך כמויות גדולות של תיירים על אף שהוא לגמרי פעיל – זאת בגלל  שהוא פולט לבה כחולה מהפנטת ויש לו את האגם הוולקני החומצתי הגדול בעולם, גם כן בצבע טורקיז.

 

מערת הקריסטלים, מקסיקו

 

מערת הקריסטלים המחוברת למכרה נאיקה, במדינת צ'יוואווה שבמקסיקו – פלא מוחלט בו יש את הגבישים הטבעיים הגדולים בעולם.

הבעיה העיקרית במערה היא הטמפרטורות הגבוהות להחריד, שיכולות להגיש כמו 105 מעלות צלזיוס. כך שבני אדם יכולים להישאר במקום לא יותר מעשר דקות רצופות.

 

מכתב הגז הבוער, טורקמניסטן

 

שערי הגיהנום הם כנראה במכתש הגז הבוער בטורקמניסטן – בולעין בעומק 30 מטרים שנוצר כאשר הסובייטים קידחו בחיפוש אחר גז טבעי.

הבור מכיל כמויות עצומות של גז, וכדי להימנע מהרעלה גיאולוגים החליטו להצית את הבולען. רק שהם האמינו שהאש תכבה תוך שבועות בודדים, אבל המכתש בוער כבר קרוב ל-50 שנה.

 

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE