הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
מביאים לכם את המים של ישראל עד הבית
אנשי העסקים ליאור אדרי ועומרי נומדר סגרו שיתוף פעולה מיוחד עם חברת ״צלול״ מישראל ליבוא מכשיר טיהור מים עד הבית או המשרד. לאחר שמכרו כבר למעלה מ-1000 יחידות, הם מביאים עתה גם דגם מיוחד לשומרי שבת במחירים מפתיעים. שווה בדיקה!

ישראלים רבים מתגעגעים למכשיר בר המים האהוב מהארץ. לקום בבוקר, להיכנס למטבח ולעשות קפה או תה ראשון של היום בלחיצת כפתור קלה. לחלופין, לקבל מים קרים ונקיים בכל משך היום ללימונדה, ויטמינצ׳ק לילדים או פשוט למלא בקבוק מים לפני שיוצאים לעבודה, הליכה או אימון כושר.
כולנו יודעים הרי ששתית מים חיונית ביותר למחזור החיים של כל בני האדם. המים מהווים כמעט 75 אחוזים ממשקל גופנו. הם מצננים את הגוף, מחזירים את הנוזלים שאנו מאבדים במזג אוויר חם על ידי זיעה ושומרים את הגוף בטמפרטורה נמוכה.
מים חיוניים ביותר לפעילות תקינה של מערכת הלב והריאות ותורמים לשיפור תפקוד המוח. כמו כן, הם מסייעים בייצור רוק שתומך בפירוק האוכל שלנו בגוף ותורם לשמירה על היגיינת הפה. בנוסף, המים מסייעים לעיכול האוכל טוב יותר ובירידה במשקל עודף.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

אנשי העסקים ליאור אדרי ועומרי נומדר, דמויות מוכרות בקהילה, הבינו את הגעגוע והצורך של הישראלים לקבל מים נקיים וצלולים במגוון טמפרטורות ממכשיר אחד חסכוני ונוח.
הם החליטו להרים את הכפפה והביאו את סדרת המכשירים Klear האהובה (המתחרה הגדולה של תמי 4 בישראל) בצבעים ובגדלים שונים, כולם עם טכנולוגיה כחול לבן המיוצרת בכל רחבי העולם.
על המכשיר מורכב פילטר חדשני ומתקדם שמספק מים נקיים וצלולים ובמגוון טמפרטורות כך שתוכלו להנות ממים איכותיים בכל שעות היום.

השניים סיפרו לי כיצד הגיעו להחלטה ליבא את המכשיר לארצות הברית: ״זה היה בתקופת הקורונה וכולם החלו לאגור בטרוף בקבוקים מים מפלסטיק ונייר טואלט. בהתחלה חשבנו שזה יהיה חודש חודשיים ויגמר. אבל במשך כל תקופת הקורונה אנשים חיפשו לקנות מים מבלי לצאת מהבית  ולסחוב בקבוקים או לחכות בתורים בסופר.ככה החלטנו להביא את המכשיר שמספק מים צלולים מבלי לצאת מהבית״.


הסדרה היפהפיה של המכשירים מגיעה ב-4 צבעים: שחור, אדום, לבן שמנת ואפור מטאלי. היא כוללת את מכשיר ה- MyBar, בעיצוב מודרני מינימליסטי עם מסך נגיעה מתקדם לתפעול קל ופשוט שמספק לכם מים בטמפרטורות קרות וחמות תוך שניות.
למעשה המכשיר מספק 60 כוסות של מים רותחים או קרים בשעה. מושלם למשפחות עם ילדים, ובייחוד עם תינוקות. כידוע, עד גיל שנה, חשוב לבצע הרתחה למי השתיה, אך כשאתם מרתיחים מים שהינם נקיים וטובים מלכתחילה, אתם יכולים להיות רגועים ושקטים, שתינוקכם נהנה ממים איכותיים.
על פי ההנחיות של משרד הבריאות, יש להתחיל ולתת לתינוק מים, החל מהגיל בו הוא מתחיל לאכול מוצקים. בתחילת הדרך, ההמלצה היא להעניק לתינוק מים בכמויות קטנות ועדיין מומלץ להרתיח את המים הניתנים לתינוק, עד לגיל שנה, ולתת לו את המים כשהם בטמפרטורת החדר. בר המים מספק מים איכותיים מלכתחילה.


בשנים מאוחרות יותר, ההורים מחפשים אחר דרכים מקוריות ויצירתיות על מנת לגרום לילדיהם הצעירים להקפיד על שתיית מים. בפועל, הדברים יכולים להיות הרבה יותר פשוטים, כאשר, כל מה שצריך לעשות זה להנגיש מים טריים ואיכותיים לילדים וכך גם ליתר בני המשפחה.
קיימת חשיבות גבוהה לשתות מים לאורך כל שעות היום ולהקפיד לשתות, גם בעונת החורף הקרה – במהלכה אולי חשים פחות את הצימאון, אך עדיין חשופים לנזקים להם חוסר הקפדה בשתיית מים בכמות מספקת יכול לגרום.
כאמור, בר מים איכותי ופשוט לתפעול בבית, אשר יהיה זמין לילדים ולכל יתר בני המשפחה, לאורך כל שעות היממה, יסייע במידה רבה בהשגת המטרה.


מכשיר ה- Noga Shabbat החדשני מגיע בעיצוב גדול עם מיחם מיוחד, מסך דיגיטלי וכפתור שבת שפועל באופן עצמאי כך שלא תצטרכו ללחוץ על כפתורים ולחלל שבת, והוא מתאים גם לחגים.
מערכת הבר מספקת מים מפולטרים וצלולים ומים רותחים להכנת קפה, תה או מרק באופן עצמאי.
טמפרטורת המים החמים מגיעה ל-99 מעלות והקרים ל-5 מעלות צלזיוס. המכשיר מגיע עם אישור כשרות בד״ץ מהדרין.

 

סדרה יפהפיה של מכשירים במגוון צבעים 

 

אז כמה זה עולה לנו?

ניתן לרכוש את בר המים בקלות דרך הטלפון. מחיר המכשיר הוא 499 דולר, עלות התקנה חד פעמית 199 דולר, כולל התקנת פילטר ראשון אותו מומלץ להחליף כל חצי שנה.
יש אפשרות גם לעשות חבילת ליסינג מיוחדת על המכשיר בתשלום של 40 דולר לחודש. התקנה בתשלום חד פעמי של 199 דולר, ואתם מקבלים החלפת פילטר כל חצי שנה ללא תשלום נוסף.


ליאור: ״מכשירי הבר הללו מקדמים אורח חיים בריא. לקוחות מספרים לנו שמאז שרכשו את המכשיר הילדים שלהם בבית שותים פי חמש יותר מים מבעבר. בעיקר כי המכשיר נגיש; הוא נמצא על השיש במטבח, נראה טוב עם עיצוב יפהפה שמושך את העין, תמיד זמין ומוכן לספק לכם מים בכל טמפרטורה שתרצו״.


ליאור מתגורר בוודלנד הילס עם אשתו הילה כבר 25 שנה, יש לו 3 בנים והוא מאוד מעורב ופעיל בקהילה הישראלית. למרות שיש לו עסקים נוספים הוא סיפר לי שנקשר לעסק הנוכחי של בר המים:״זה מאוד מספק להגיע לבתים של חברים ומכרים ולראות את מכשיר הבר בכל מטבח בבית. אני יודע שאני תורם להם לאורח חיים בריא ונכון יותר למרות שהעסק לא מכניס עבורנו המון כסף הוא מאוד חיוני וזה מספק לראות את הישראלים קונים ומרוצים״.


גם עומרי מעורב מאוד בקהילה ומסייע המון לארגונים ללא מטרת רווח. הוא סיפר לי שהמכשיר מאוד מבוקש בבתי משרדים, במטבחי מסעדות ובמקומות כמו בתי כנסת ומרכזים קהילתיים. ״על ידי השימוש במכשיר שלנו ניתן לספק מים איכותיים לכל המשפחה, לחסוך כסף ולמנוע זיהום סביבתי של כל בקבוקי הפלסטיק״.
מזג האוויר החם בקליפורניה כמו גם המודעות למיחזור ואיכות הסביבה ומניעת הצורך לסחוב את הבקבוקים, רק מגדילים את הביקוש.
על פי נתונים, בכל שנה נרכשים ברחבי העולם לא פחות מחמישים מיליארד בקבוקי מים מפלסטיק, אותו הפלסטיק מהווה את אחד מהסכנות האקולוגיות הגדולות הקיימות. רוב הפלסטיק אינו מגיע למיחזור, כך שבהליך של שריפה או הטמנה, טומן בחובו התפרקות ארוכה, בת שנים רבות, בקרקע, בים ובמקורות המים – אשר כידוע, משמשים את כולנו.
מעבר לכך, על פי מחקרים, פלסטיק מהווה כשמונים וחמש אחוז מכלל הפסולת הימית ומקורם של המים הנמכרים בבקבוקים, מגיע לרוב ממקורות טבעיים, מה שמסב פגיעה משמעותית למקורות אלו.

למרות שהשניים הביאו את המכשיר במחשבה לשרת בעיקר את הקהילה הישראלית, נדמה שגם הקהילה היהודית אמריקאית התאהבה בו: ״מתקשרים אלינו המון אנשים מסן דייגו, סן פרנסיסקו וגם מניו יורק והחוף המזרחי. בימים אלו אנחנו מתרחבים ובקרוב נגיע גם אליהם. המטרה היא לספק את השירות שלנו בכל רחבי ארצות הברית״.

 

לפרטים נוספים
על המוצר:
888.681.6566
www.klearla.com

0% לא
100% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE