הלוח הגדול
דרושים, דירות להשכרה, למכירה, רכב, יד שנייה
בדרך לגירושים? נראה שג'ניפר לופז ובן אפלק נמצאים במשבר עמוק
במשך 47 ימים השניים לא נראו ביחד, ומקור סיפר כי בזמן האחרון הם גרים בנפרד. פעם הם נראים עם טבעת הנישואים ופעם בלי, פעם מחוייכים ופעם רציניים

עברו שנתיים מאז שג'ניפר לופז ובן אפלק התחתנו אחרי ששחזרו את הרומן הסוער שהסתיים לפני 20 שנה.

אבל נראה שהזוגיות בין השניים נמצאת במשבר עמוק מאוד.

מקור ששוחח עם 'פוקס ניוז' סיפר כי לופז ואפלק חיים כעת בנפרד, ודיווח של מגזין 'פיפל' טוען כי הזמרת מתגוררת כעת לבד בביתם בבוורלי הילס, השווה 60 מיליון דולר – בעוד שהשחקן גר בשכירות במרחק של כמה קילומטרים משם.

 

הרשמה לקבלת הניוזלטר היומי ועדכונים חשובים


 

"בהתחלה זו הייתה מערבולת של אהבה, ועכשיו כשהחיים האמיתיים מתחילים – זה קשה", הוסיף המקור ל'פוקס ניוז'.

השמועות החלו להתחזק בעיקר אחרי 47 ימים שהשניים לא נראו ביחד, כולל בלילה הגדול של לופז במט גאלה שנערך מוקדם יותר החודש. אבל ב-16 במאי הם הגיעו לאירוע הקשור לילדים, ועל אף שהגיעו בנפרד, שניהם ענדו את טבעות הנישואין.

ביום ראשון האחרון, הזוג תועד נוסע ביחד בלוס אנג'לס, בעודם מחויכים – אבל כבר יממה לאחר מכן אפלק דילג על קרנת הבכורה של אשתו לסרט החדש בנטפליקס, 'אטלס'.

בפעם אחרת, צלם פפראצי תיעד את השחקן ללא טבעת הנישואין, ובפעם אחרת צלמים תפסו את השניים הולכים יד ביד, אך לא נראים מאוד שמחים. כך שקשה להבין מה מתרחש בין בני הזוג, אבל מקורב אמר לאחרונה לחדשות כי "בהחלט נראה שמשהו קורה".

כזכור, לופז ואפלק ניהלו מערכת יחסים לפני יותר מ-20 שנה, והיו אמורים להתחתן בשנת 2023 – אך רגע לפני ביטלו את החתונה ונפרדו.

מאוחר יותר לופז התחתנה עם מארק אנתוני ולהם תאומים בני 16, מקס ואמה, ואילו אפלק התחתן עם ג'ניפר גארנר, להם שלושה ילדים: ויולט (18), סרפינה (15) וסמואל (12).

 

 

34% לא
66% כן
?האם הכתבה עניינה אותך
YOU MIGHT ALSO LIKE